اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

حضور دستگاه قضا تا پایان زمان رای گیری در ایلام/ تشویش اذهان عمومی ممنوع

رئیس کل دادگستری استان ایلام، گفت: کاندیداها و طرفدارانشان از تشویش اذهان عمومی در سخنرانی‌هایشان به طور جدی پرهیز کنند.

حضور دستگاه قضا تا پایان زمان رای گیری در ایلام/ تشویش اذهان عمومی ممنوع

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، «علی دهقانی» رئیس کل دادگستری استان ایلام در جلسه ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی استان، گفت: رویکرد ما پیشگیرانه است ولی در راستای برخورد فوری با جرائم و تخلفات انتخاباتی، کلیه قضات شعب ویژه رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی، دادستان‌ها و روسای دادگستری‌های حوزه‌های قضایی استان باید در روز اخذ رای تا پایان مهلت رای گیری در محل کار خود حضور داشته باشند.

وی افزود: در حوزه‌های انتخابیه‌ای که حساسیت خاصی وجود دارد باید با حضور نیروهای انتظامی و امنیتی و اتخاذ تدابیر لازم در روز اخذ رای، امنیت انتخابات به طور کامل تامین شود.

 رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد: تمامی نامزدها و کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی استان در تبلیغات انتخاباتی خود مراقب باشند مرتکب تخلف یا جرم نگردند و از تهدید، تخریب، توهین ،نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی بپرهیزند و در سخنرانی‌ها و موضع گیری‌های خودشان وحدت ملی را مخدوش نکنند.

وی ادامه داد: کاندیداها همچنین  بایستی با اعلام برنامه‌ها و راهکارهای برون رفت از مشکلات به معرفی خود بپردازند و در رقابت تبلیغاتی مثبت خود به گونه‌ای اخلاق سیاسی، انسانی و اسلامی را مراعات کنند که بعد از اتمام رقابت به رفاقت بیاندیشند.

دهقانی اضافه کرد: کاندیداها بایستی طرفداران و مسوولین ستادهای تبلیغاتی خود را نیز توجیه کنند تا حسب قانون و موازین شرعی و اخلاق حسنه اقدام کنند. 

رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد: نمایندگان از راه اندازی کارناوال و راهبندان پرهیز کنند و از ایجاد اخلال در نظم زندگی مردم خودداری کنند. 

انتهای پیام /970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول