اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

برخورد قانونی با تخلفات انتخاباتی در زرندیه

رئیس دادگستری شهرستان زرندیه بر لزوم برخورد قانونی با تخلفات انتخاباتی از سوی نامزدها در این شهرستان تاکید کرد.

برخورد قانونی با تخلفات انتخاباتی در زرندیه

محمدرضا قویدل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوه، اظهار کرد: انتخابات نقطه عطفی در انقلاب اسلامی و سلاحی قدرتمند برای مقابله با دشمنان بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: باتوجه به شرایط فعلی در کشور، ایجاد حس امید و نشاط در جامعه برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امری حائز اهمیت و جدی بوده که باید مدنظر باشد.
رئیس ستاد پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات انتخابات شهرستان زرندیه خاطرنشان کرد: در موضوع تبلیغات از نامزدها درخواست داریم که قوانین را رعایت کرده و تخلفی در مهلت مقرر نداشته باشند تا ناچار به تشکیل پرونده برای آنها نشویم.
قویدل گفت: قوانین تبلیغات انتخاباتی به صراحت تمام موارد از جمله اندازه بروشور، تراکت و... را مطرح کرده و نامزدها باید نسبت به این موضوع توجه کنند.
رئیس دادگستری شهرستان زرندیه بر لزوم دقت برای فعالیت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تأکید کرد و گفت: فعالیت غیراخلاقی در فضای مجازی می‌تواند منجر به پیگرد قانونی و قضایی شود لذا کاندیداها در این زمینه باید اقدامات لازم را انجام دهند.
وی ادامه داد: قانون انتخابات کامل بوده و تمامی شرایط را در نظر گرفته و نامزدهای انتخابات باید با اشراف به مفاد قانون به آن عمل کنند.
رئیس دادگستری شهرستان زرندیه عنوان کرد: متاسفانه تخلفاتی از سوی نامزدها انجام شده که در صورت عدم توجه به تذکرات، برخورد قانونی و جدی با آنها خواهیم داشت.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول