اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

رویش جوانان مدافع حرم از برکات تکریم شهداست

رییس دانشگاه یزد یکی از برکات تکریم و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا در جامعه را رویش جوانان مدافع حرم و روحیه شهادت‌طلبی دانست.

رویش جوانان مدافع حرم از برکات تکریم شهداست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در یزد، قاسم برید لقمانی در اجلاسیه پایانی یادواره‌های شهدای دانشجو سال 98 «مریدان مقاومت و 135 شهید دانشجوی استان» در اجتماع سه‌هزارنفری «سلیمانی‌ها» از زحمات دانشجویان بسیجی در برگزاری این همایش باشکوه قدردانی کرد.

رییس دانشگاه یزد که خود دبیری این کنگره را عهده‌دار است؛ یاد و خاطره همه شهدا و شهدای دانشجوی این دیار و نیز شهدای اخیر و شهید امیرحسین قربانی را گرامی داشت.

برید لقمانی با یادآوری فرمایش رهبر معظم انقلاب نسبت به تکریم شهدا در جامعه اذعان کرد: همین تکریم شهدا در جامعه باعث ترویج فرهنگ شهید و شهادت شد و شهدای مدافع حرم امروز از برکات آن است.

وی تصریح کرد: رویش جوانان مدافع حرم نتیجه زنده نگه‌داشتن شهدای انقلاب و دفاع مقدس است و اگر شهدای مدافع حرم نبودند امنیت و آرامش امروز جامعه نبود.

رییس دانشگاه یزد تأکید کرد: ما مدیون مادران و پدران شهدا هستیم که نقش ویژه‌ای در عرصه‌های بزرگ و حساس کشور داشته و دارند.

برید لقمانی در پایان ابراز کرد: از خداوند متعال می‌خواهیم همه دوستداران شهادت به آرزوی خود برسند و با سیدشهداء محشور شوند.

انتهای پیام/90030

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول