اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

استقامت در برابر دشمنان رمز پیروزی است/جنگ رسانه‌ای علیه دین الهی و ملت مسلمان ایران

بانوی خبرنگار مسلمان آمریکایی ایرانی گفت: جنگ رسانه‌ای و تبلیغات قوی علیه دین الهی و ملت مسلمان ایران شدید است که استقامت و بصیرت در برابر توطئه‌های دشمنان رمز پیروزی است.

استقامت در برابر دشمنان رمز پیروزی است/جنگ رسانه‌ای علیه دین الهی و ملت مسلمان ایران

به گزارش خبرگزاری فارس در مهریز، همایش «ماه مستور» با حضور مرضیه هاشمی، خبرنگار مسلمان آمریکایی‌تبار ساکن ایران و گوینده شبکه انگلیسی‌زبان جمهوری اسلامی ایران (Press TV) به مناسبت بزرگداشت مقام زن و روز مادر در جمع بانوان مهریزی حضور یافت.

وی با اشاره به جنگ رسانه‌ای شدید و تبلیغات قوی علیه دین الهی و ملت مسلمان ایران، استقامت و بصیرت در برابر توطئه‌های دشمنان را رمز پیروزی دانست.هاشمی، خاطراتی از دوران زندگی خود در آمریکا و قبل از مهاجرت به ایران و نیز خاطراتی از وضعیت اسارت سال گذشته خود توسط آمریکایی‌ها در بدو ورود به آمریکا، تجربیات ملموسی را از وضعیت زنان در جامعه سکولار و منهای خدا در آمریکا بیان کرد.

 

در پایان این مراسم، این خبرنگار به پرسش‌های بانوان در مورد دوران اسارت خود در زندان آمریکا و ارائه راهکار برای بهبود وضعیت حجاب در ایران پاسخ داد.

همایش ماه مستور به همت واحد خواهران هیئت روضه الشهدای مهریز برگزار شد که در پایان مراسم از زحمات جهادی مرضیه هاشمی با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

 

مرضیه هاشمی خبرنگار، مستندساز و گوینده آمریکایی- ایرانی است که نام اصلی او ملانی فرانکلین (Melanie Franklin) ‏ و متولد شهر نیو اورلینز است که پس از آشنایی با دیدگاه‌های امام خمینی (ره) مسلمان شد و پس از ازدواج به ایران مهاجرت کرد و در سال 1394 وارد شبکه پرس تی وی ایران شد.

مرضیه هاشمی به خاطر فیلم مستند جنجالی ماجرای قتل ندا آقا سلطان به نام «تقاطع» که از تلویزیون انگلیسی‌زبان دولتی ایران به نام پرس‌تی‌وی پخش شد، مشهور شد و نامش بانوان «ملانی ایوت فرانکلین هاشمی» در تیتراژ پخش می‌شود.

 او سال گذشته وقتی برای دیدن اقوامش به آمریکا سفر می‌کند در بدو ورود توسط اف بی آی ربوده می‌شود و به زندانی در آمریکا منتقل و مورد شکنجه قرار می‌گیرد که باوجود همراهی پسرش در سفر و اطلاع از دستگیری مادر، موضوع رسانه‌ای می‌شود و با پیگیری رسانه‌های دنیا و آزادی خواهان جهان، آمریکا پس از مدت کوتاهی وی را آزاد می‌کند.

انتهای پیام/90028

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول