اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

فارس من| جانمایی نیروهای راهور در همدان بر اساس استاندارد است

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه امکان اینکه نیروهای پلیس در هر منطقه‌ای مستقر شوند وجود ندارد گفت: با توجه به نیازمندی‌های هر منطقه پلیس حضور یافته و در حال حاضر نیز کنترل خوبی صورت می‌گیرد.

فارس من| جانمایی نیروهای راهور در همدان بر اساس استاندارد است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان«پلیس راهور در جاده‌ها و میادین همدان حضور مستمرتری داشته‌ باشد» سوژه‌ای است که مردم در فارس من ثبت‌کرده‌اند.

در این سوژه عنوان شده « اگر به طور کلی عملکرد پلیس راهنمایی و رانندگی بهتر شود، هم از حجم تصادفات کاسته می‌شود و هم در اصلاح فرهنگ رانندگی کشور تاثیر می‌گذارد. نتایجی چون کاهش تلفات جاده‌ای و شهر و رفتار‌های خطرناک هنگام رانندگی، تمرکز بیشتر رانندگان در مواقع رانندگی به منظور جلوگیری از جرایم و بهبود فرهنگ رانندگی خواهد شد».

رئیس پلیس راه استان همدان در این خصوص اظهار کرد: تمام نیروهای پلیس راهور فعال هستند و حتی بعد از ظهر نیروهای ستادی نیز اضافه می‌شوند.

علی فکری با بیان اینکه امکان جانمایی یک مامور راهور در هر کوچه و خیابان نیست و جوز استاندارهای موجود در کشور و جهان نخواهد بود گفت: برای هر بخش و منطقه‌ای با توجه به نیازمندی‌ها نیروهایی در نظر گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه رسیدگی به تصادفات کمتر از 10 دقیقه در محل حادثه حاضر می‌شویم که از استانداردهای جهانی بالاتر است و وضعیت خوبی داریم بیان کرد: مشکلی در کنترهای سطح شهر نیست تا بخواهیم در هر محله و کوچه و خیابانی یک پلیس فعال کنیم.

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینک خوشبختانه در حال حاضر تخلفات به خوبی کنترل می‌شود گفت: با توجه به اینکه آرامگاه بوعلی بعد از ظهرها شلوغ است، حجم و  تراکم نیروها در آنجا بیشتر از هر جای دیگری است.

انتهای پیام/89026/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول