اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ضرورت راه‌اندازی مرکز مانیتورینگ پلیس راهور و نصب دوربین‌های هوشمند در کردستان

رئیس پلیس راهور استان کردستان گفت: راه‌اندازی مرکز مانیتورینگ پلیس راهور و نصب دوربین‌های هوشمند ثابت کنترل تخلفات در حوزه شهری ضرورت دارد.

ضرورت راه‌اندازی مرکز مانیتورینگ پلیس راهور و نصب دوربین‌های هوشمند در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، برزو مرادی ظهر امروز در جلسه شورای راهبری تصادفات و عملکرد دستگاه‌های کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار داشت: راه‌اندازی مرکز مانیتورینگ پلیس راهور و نصب دوربین‌های هوشمند ثابت کنترل تخلفات در حوزه شهری ضرورت دارد.

وی احداث پل‌های مکانیزه عابر پیاده با اولویت تقاطع برخی نقاط شهر سنندج را مهم عنوان کرد و افزود: تقاطع غیر هم‌سطح با اولویت تقاطع خیابان شریف‌آباد، سه راه ترمینال، میدان آزادی و تقاطع انقلاب باید اجرا شود.

رئیس پلس راهور کردستان گفت: احداث پارک‌سوار و پارکینگ طبقاتی با اولویت میدان آزادی و میدان انقلاب، رفع نواقص احصائی کمربندی بهشت محمدی توسط نمایندگان راهداری، شهرداری و پلیس راهور در اسرع وقت باید انجام شود‌.

مرادی عمده‌ترین مشکل شهر سنندج را نداشتن پارک‌سوار بیان کرد و افزود: ۳ هزار و ۲۰۰ دستگاه تاکسی در سطح شهر تردد دارند که 500 دستگاه آن مازاد است.

مرادی اذعان کرد: بحث فرهنگ‌سازی ترافیک و ساخت برنامه‌ها و انیمیشن در این حوزه مهمترین امری است که باید از طریق آموزش همگانی آن را ترویج داد.

وی گفت: در حوزه برون‌شهری با توجه به تردد بالای وسایل نقلیه در کریدور شمالغرب کشور در محدوده استان کردستان و اهمیت تعویض و جداسازی مسیر در راستای روان‌سازی تردد و پیشگیری از تصادفات رو در رو وسایل نقلیه، اداره کل راه و شهرسازی و شرکت راه و توسعه راه‌ها در راستای تکمیل پروژه موصوف با مشخصات بزرگراهی تسریع و نواقص موجود در مسیرهای احداث شده را رفع نمایند.

 مرادی افزود: باید در راستای تکمیل و راه‌اندازی سامانه ثبت کنترل تخلفات و کنترل سرعت لحظه‌ای نسبت به ۱۰ دستگاه دوربین سرعت‌سنج سیار و ۷۰ دستگاه چی‌پی‌اس دستی اقدام و تا نوروز امسال تحویل پلیس راهور داده شود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول