اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فعالیت ۱۲ هزار دست‌اندرکار انتخابات در سمنان/ تعرفه‌های رأی امانت است

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه تک‌تک تعرفه‌های رأی انتخابات امانت است، گفت: بالغ‌بر ۱۲ هزار نفر در این استان دست‌اندرکار برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

فعالیت ۱۲ هزار دست‌اندرکار انتخابات در سمنان/ تعرفه‌های رأی امانت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور در همایش ویژه دست‌اندرکاران برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان سمنان با اشاره به تلاش ۹ ماهه ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها اظهار کرد: برای برگزاری موفق و پرشکوه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بالغ‌بر ۱۲ هزار نفر در این استان دست‌اندرکار بوده و تلاش شده است تا این دوره از انتخابات در نهایت سلامت و همراه با حضور گسترده و پرشور مردم استان برگزار شود.‌

وی با تأکید بر اهمیت نقش دست‌اندرکاران و مجریان امر انتخابات گفت: تمام امور انتخابات و تصمیم‌گیری‌ها در روز دوم اسفندماه در اختیار مجریان انتخابات است و باید در انجام این مهم نهایت دقت و حساسیت لازم پیش‌بینی و اعمال شود.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان امانت‌داری در انتخابات را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: تمامی افرادی که با هزاران امید و آرزو، پای صندوق‌های رأی حاضر شده و در انتخابات شرکت می‌کنند، رأی خود را به‌عنوان امانت به ما می‌دهند و بی‌شک تک‌تک تعرفه‌ها یک امانت در دست ما است.

خجسته‌پور تأکید کرد: بر اساس نص صریح قرآن و تأکیدات ائمه معصومین (ع) همگی وظیفه‌ داریم تا ضمن بی‌طرفی، در حفظ این امانت کوشا باشیم و آخرت خود را برای دنیای دیگران خراب نکنیم.

وی با توصیه به مجریان برگزاری انتخابات به رعایت اصول شکلی انتخابات و توجه به تذکرات و توصیه‌ها گفت: در تمام مراحل برگزاری انتخابات لازم است تا از انجام کارهای سلیقه‌ای پرهیز و مطابق قانون رفتار شود.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان از نمایندگان فرماندار، به‌عنوان فرماندار در شعب اخذ رأی یاد کرد و گفت: هر نماینده فرماندار در روز رأی‌گیری و انتخابات در شعبه محل حضور خود، حکم فرماندار را دارد و تمامی امور انتخابات برعهده وی است و باید ضمن اشراف بر قانون انتخابات، نسبت به رعایت مرّ قانون توسط دیگر دست‌اندرکاران شعبه نیز اهتمام بورزد.

خجسته‌پور با ارائه توصیه‌هایی به مجریان انتخابات مبنی بر انجام درست فرآیند انتخابات و لزوم تعامل مطلوب میان عوامل اجرایی و نظارتی حاضر در شعب اخذ رأی افزود: لازم است تا نماینده فرماندار و سرناظر عوامل نظارت در شعب اخذ رأی با یکدیگر هماهنگ باشند و اقدامات قانونی انتخابات را به انجام رسانند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در روز دوم اسفندماه، با برگزاری انتخاباتی پرشور، همراه با مشارکت بالای مردم، افتخاری دیگر برای مردم انقلابی و آگاه استان سمنان تجربه شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول