اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تهیه طرح امنیت انتخابات برای شهرستان‌های سمنان

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: طرح امنیت انتخابات برای هر یک از شهرستان‌های این استان تهیه شده و به تصویب رسیده است.

تهیه طرح امنیت انتخابات برای شهرستان‌های سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور ظهر امروز در دیدار دست‌اندرکاران برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان سمنان با نماینده ولی‌فقیه در استان که در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد، با تشریح اقدامات انجام‌شده در راستای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان و برگزاری ۱۲ جلسه ستاد انتخابات در مرکز و شهرستان‌های استان اظهار کرد: برای نخستین بار در استان قرائت و مرور قانون انتخابات به‌صورت دوره‌ای و با حضور اعضای ستاد استان و فرمانداران در حوزه‌های اصلی انتخابات در استان سمنان به انجام رسید.

وی با بیان اینکه ملاک افزایش یا کاهش شعب اخذ رأی در استان سمنان، انتخابات دوره گذشته مجلس شورای اسلامی بوده است، افزود: با تمهیدات انجام‌شده و به‌منظور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی ۶۳۸ شعبه اخذ رأی به‌صورت ثابت و سیار آرای مردم را در استان سمنان جمع‌آوری می‌کنند و اقدامات لازم برای اخذ رأی از روستائیان نیز اندیشیده شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تأکید بر چهار مؤلفه رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت در انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی در استان به تهیه طرح امنیت انتخابات در هر یک از شهرستان‌های استان اشاره کرد و گفت: طرح امنیت انتخابات برای هر یک از شهرستان‌های استان سمنان تهیه شده و به تصویب رسیده است.

خجسته‌پور با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو با استفاده از سیستم احراز هویت برخط گفت: راه‌اندازی این سیستم علاوه بر صرفه‌جویی در زمان اخذ رأی از مردم، از هرگونه تخلف و شائبه در امر رأی‌گیری خارج از قوانین جلوگیری کرده و امکان برگزاری انتخابات سالم و قانونی را مهیا خواهد ساخت.

وی با اشاره به اعلام اسامی نهایی کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان از سوی شورای نگهبان و آغاز زمان تبلیغات رسمی انتخابات گفت: تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از بامداد پنج‌شنبه ۲۴ بهمن‌ماه آغاز شده است و تا ساعت هشت صبح روز پنج‌شنبه یکم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول