اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

با انصراف 9 نامزد دیگر؛ تعداد کاندیداها در بوشهر به 81 نفر کاهش یافت

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: با انصراف 9 نامزد دیگر انتخابات مجلس در حوزه‌های انتخابیه استان بوشهر تعداد کاندیداها به 81 نفر رسید.

با انصراف 9 نامزد دیگر؛ تعداد کاندیداها در بوشهر  به 81 نفر کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، خسرو دهقانی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با انصرف 9 تن دیگر از نامزدهای مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه، شمار مجموع کاندیداهای انصرافی این استان تاکنون به 20 تن افزایش یافته‌است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر با بیان اینکه با انصراف این افراد، تعداد کاندیداها به 81 نفر کاهش یافت، عنوان کرد: براین اساس در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم 6 نامزد، حوزه دشتستان چهار نفر، حوزه دشتی و تنگستان 6 تن و در حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه چهار کاندیدا تاکنون انصراف خود را از حضور در عرصه رقابت‌های انتخاباتی اعلام کرده‌اند.

وی ادامه داد: به این ترتیب اکنون در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم 29 نامزد، دشتستان 19 نفر، دشتی و تنگستان 16 کاندید و در حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه 17 نامزد با هم رقابت می‌کنند.

دهقانی همچنین با اشاره به اینکه 6 نامزد پیش از شروع تبلیغات حوزه خود را تغییر دادند، گفت: این نامزدها درخواست تغییر حوزه را در زمان قانونی ارائه کردند که با موافقت شورای نگهبان روبه‌رو شد در این زمینه در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم سه نفر، دشتی و تنگستان یک نفر،  دیر، کنگان، جم و عسلویه یک نفر و در حوزه تهران، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس یک نفر درخواست تغییر حوزه به بوشهر داشتند.

وی گفت: در میان این درخواست‌ها یک نفر به حوزه دشتی و تنگستان، یک نفر حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه، یک نفر به حوزه بوشهر، گناوه و دیلم، یک نفر به حوزه آباده، بوانات، خرمبید و سرچهان، و دو نفر به حوزه تبریز، آذر شهر و اسکو تغییر حوزه دادند.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر تاکید کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس یازدهم فراهم شده‌است و صندوق رای به همه نقاط استان خواهد رفت تا همه بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

دهقانی از رای‌دهندگان خواست مدارک خود شامل شناسنامه و کارت ملی یا شماره ملی را آماده کنند و زمان رای دادن همراه داشته باشند و اگر کسی شناسنامه‌اش را گم کرده به ثبت احوال مراجعه کند تا به سرعت برای آنها صادر شود.

وی افزود: تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت هشت پنجشنبه اول اسفند ادامه دارد و انتخابات جمعه دوم اسفند ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول