اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

۱۱ نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس در استان بوشهر انصراف دادند

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: ۱۱ نفر از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر انصراف دادند.

۱۱ نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس در استان بوشهر انصراف دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، خسرو دهقانی امروز در جمع خبرنگاران ، با اشاره به تایید صلاحیت ۱۰۱ داوطلب برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر اظهار داشت: این ۱۰۱ داوطلب شامل ۳۵ نفر در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم، ۲۳نفر در حوزه دشتستان، ۲۲ نفر در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان، و ۲۱ نفر در حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر از انصراف ۱۱ نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس خبر داد و گفت: تا کنون ۱۱ نفر در ۳حوزه از حضور در این عرصه انصراف داده‌اند و تعداد نامزد‌های باقی‌مانده به ۹۰ نفر رسیده است.

وی افزود: در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم ۶ نفر، در دشتی و تنگستان ۲ نفر و در دیر، کنگان، جم و عسلویه ۳ نفر انصراف داده‌اند و در دشتستان هم انصرافی نداشته‌ایم.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: به این ترتیب، اکنون در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم ۲۹ نفر، در دشتی و تنگستان ۲۰ نفر، در دیر، کنگان، جم و عسلویه ۱۸ نفر و در حوزه دشتستان هم ۲۳ نامزد با هم رقابت می‌کنند.

دهقانی گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم در استان در نظر گرفته شده و امیدواریم شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول