اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نتیجه مجلس ضعیف یعنی رد صلاحیت 90 نفر/راه‌های زیادی برای جبران کسری بودجه داریم

کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت گفت: حرف ما این است که طرح نظارت بر مجلس رقم بخورد یا طرح خودکنترلی و یا طرح شفافیت آرای نمایندگان، نتیجه مجلس ضعیف این می شود که ۹۰ نفر از نمایندگان رد صلاحیت می شوند.

نتیجه مجلس ضعیف یعنی رد صلاحیت 90 نفر/راه‌های زیادی برای جبران کسری بودجه داریم

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، هومان عسکری کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در نطق انتخاباتی خود گفت: بدانید که ما نوار بگیر تیربارچی‌های جبهه هستیم، نیامده ایم به نفع کسی کنار برویم و نه اینکه رای کسی را خراب کنیم و نه دنبال این هستیم که معامله کنیم و برنامه داریم و در هر حوزه‌ای که بخواهید مناظره می‌کنیم.

وی ادامه داد: حرف ما این است که بعد از چهل سال چرا هنوز مدیریت و سرمایه‌های اجتماعی از بین می‌رود و اگر شما در این مدت نتوانستید به سخنان رهبر انقلاب در اجرا عمل کنید ما جوانان با برنامه ریزی در گام دوم انقلاب اجازه نمی‌دهیم که حرف‌های رهبرمان زمین بماند.

 عسکری ابراز کرد: چرا برای کسری بودجه ۳۰ هزار میلیاردی از را‌ه‌های دیگر اقدام‌ نمی‌کنید و دست در سفره های مردم می‌کنید و بدانید که ما برنامه داریم و ادعا داریم که می‌توانیم وضعیت اقتصاد و معیشت مردم را برطرف کنیم.

 این کاندیدای جوان ادامه داد: حرف ما این است که مجلسی که نتواند در ارتباط با حقوق های نجومی نظارت و اقدام کند و نتواند جلوی افزایش قیمت پراید را بگیرد و به جای وکیل مردم بودن وکیل الدوله باشد کارآمد نیست.

 وی عنوان کرد: رئیس مجلس شدن هم برای ما ارزشی ندارد اما من افتخار می‌کنم آبدارچی مجلسی باشم که یارانه ۴۵ هزار تومانی را به بالای ۲۰۰ هزار تومان می‌رساند و من برای مجلسی که از جنس مردم باشد آبدارچی بودن برایم افتخار است.

 عسکری  بیان کرد: برای جبران کسری بودجه راه‌های دیگری وجود دارد و اینکه از طریق اجرای صحیح مالیات می‌توان این مشکلات را هم حل کرد، اما بدون دلالی و رانت و با مدیریت صحیح و با تدبیر.

 وی با بیان اینکه چرا فقط زورتان به مردم می رسد و به سرمایه داران نمی رسد، گفت: چرا عده ای در این کشور با این همه ثروت فرار مالیاتی دارند و چرا از کسانی که وارد کننده دخانیات هستند که باید بیش از ۲۰هزار میلیارد مالیات بدهند مالیات اخذ نمی‌شود.

این کاندیدای جوان ادامه داد: ما می گوییم مجلسی که ضعیف باشد و از حوزه نظارتی خودش خارج شود کاربردی ندارد و در تراز انقلاب نیست و آن افرادی که با بی‌تدبیری بیش از 2.5 میلیون شغل و ۱۵ هزار کارگاه را تعطیل کرده اند چه کسانی هستند و چرا فقط عده‌ای خاص وام های چند صد میلیاردی و بلکه بیشتر گرفته اند و تضمینی هم برای بازگشت این سرمایه وجود ندارد.

عسکری ابراز کرد: حرف ما این است که میلیاردها دلار از اموال این مردم دست عده‌ای آقازاده است چرا مجلس به این قضیه ورود نمی کند و چرا برخی از قوانین ما به درستی اجرا و نظارت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه اگر قوانین درست اجرا شوند خیلی از مشکلاتمان حل خواهد شد، تصریح کرد: چرا قانون تسهیلات جوانان به خوبی اجرا نمی شود و اگر این قوانین اجرا می شد و نمایندگان ما شجاع برخورد می‌کردند دیگر جوانان مشکلی نداشتند.

عسکری ادامه داد: حرف ما این است که طرح نظارت بر مجلس رقم بخورد یا طرح خودکنترلی و یا طرح شفافیت آرای نمایندگان، نتیجه مجلس ضعیف این می شود که ۹۰ نفر از نمایندگان رد صلاحیت می شوند.

 وی خاطرنشان کرد: سال آینده که میلیاردها تومان کسری بودجه دارید باز می خواهید قیمت بنزین را افزایش دهید؟ بدانید راه های فراوانی برای جبران کسری بودجه وجود دارد از ایجاد شهرک های اشتغال و همین مالیات از خانه های خالی اگر گرفته شود مشکلات برطرف می‌شود.

عسکری ادامه داد: اجازه بدهید در چهل ساله دوم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان در آینده خود سهیم باشند.

این کاندیدا ابراز کرد: از روزی که ورود کردم با ابزارهای متعددی سعی در ناامیدی من داشتند تطمیع کردند بسته‌های تشویقی دادند و گزارشاتی علیه بنده دادند تا تایید نشوم و امروز هم در اتاق های فکرشان شایعه سازی می‌کنند اما بدانید که من به تنهایی حریفتان هستم.

 وی افزود: ما در روز  دوم اسفندماه به هرگونه تبعیض و بی عدالتی پایان خواهیم داد و حرف ما دعوت به آرامش برای همه مردمان است و در روز دوم اسفندماه شهرمان را با امنیت و آرامش به  الگویی برای دنیا معرفی می‌کنیم.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول