اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

سرانجام جاده قلعه گل - چاروسا چه شد؟/چاروسا و دیشموک وضعیت خوبی ندارند

نامزد ائتلاف نیروهای انقلاب در انتخابات حوزه کهگیلویه بزرگ گفت: سوال من؛ جاده قلعه گل به چاروسا چه شد؟ کدام مدرسه، خانه بهداشت، مخابرات، ورزشگاه و... ساخته شد؟.

سرانجام جاده قلعه گل - چاروسا چه شد؟/چاروسا و دیشموک وضعیت خوبی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید محمد موحد امروز در جمع مردم شهر قلعه رئیسی اظهار داشت: شما کسی را باید به مجلس بفرستید که عصاره فضایل مردم باشد. 

نامزد انتخابات مجلس یازدهم با بیان اینکه فردی که انتخاب می‌کنید باید با مردم، از بین مردم، همراه مردم، همگام با مردم و با اقتدار باشد، افزود: اساس کار نماینده باید مبارزه با رانت و رانت‌خواری باشد. 

موحد تصریح کرد: نماینده این مردم شجاع، شهیدپرور و ولایتمدار باید از اقتدار، توان و همتی بزرگ برای مبارزه با فساد برخوردار باشد. 

وی با اشاره به اینکه مجلس باید شایستگی لازم برای مبارزه با رانت و فساد را داشته باشد افزود: موحد کسی بود که در تمام دوران نمایندگیش در راستای همین وظیفه،تمام رسانه‌های دنیا به عنوان قدرتمندترین نماینده از او نام بردند. 

وی تصریح کرد: من به عنوان نماینده شما در همه جای مجلس درخشیدم و امروز نیز با لطف خدا با همان اقتدار و با برنامه‌ای جدید با کمک کارشناسان فرهیخته آماده ام تا کار را ادامه دهم.

موحد تاکید کرد: من از قوه قضاییه وارد مجلس شدم و با توان و قدرت برای مبارزه با محرومیت، فقر و بی عدالتی نیروهای توانمندی و ارزشمندی را رشد دادم.

موحد گفت: من استعدادهای بالقوه را بالفعل کردم و نیاز به اشک تمساح بعضی ها نیست؛ چرا که من باعث شدم نیروهای این منطقه در همه جا بدرخشند‌‌.

وی عنوان کرد: سوال من جاده قلعه گل به چاروسا بعد از موحد چی شد؟ کدام مدرسه، خانه بهداشت، مخابرات، ورزشگاه و... بعد از من ساخته شد؟ 

موحد با بیان اینکه برای برون رفت از بیکاری و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر باید زیرساختها را فراهم کرد، افزود: چاره این معضل، احداث کارخانه ای در این منطقه است تا جوانان دیگر مجبور به کارگری در استانهای دیگر نباشند.

 وی بیان کرد: خواسته دوم مردم چاروسا حل مشکل جاده برفکون به آجم است که باید اجرایی شود.

موحد جرایی شدن طرح طوبی با وامهای کم بهره از دیگر برنامه های در دستور کار است برشمرد و گفت: فراهم کردن زیرساختهای گردشگری از دیگر پروژه‌هایی است که می‌توان در ایجاد اشتغالزایی بسیار موثر باشد.

 موحد گفت: برای برون رفت منطقه چاروسا و دیشموک از این وضعیت اسف بار در نظر دارم که با تشکیل تیم قوی، بعد از پیروزی در سوم اسفند کار را شروع خواهیم کرد.

 وی راه‌اندازی جاده جاورده به دم عباس و دهدشت را از دیگر اولویتهای لازم برای توسعه منطقه دانست و ضمن تشکر از حضور پرشور مردم، بیان کرد: با برگزاری جشن پیروزی در سوم اسفند، اجرای پروژه‌های توسعه‌ای منطقه قلعه رئیسی نیز شروع خواهد شد.

 

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول