اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

امدادرسانی به 158 خودروی گرفتار در برف «توسکستان»/ تعطیلی برخی مدارس گلستان

به دلیل بارش شدید برف در محور کوهستانی «توسکستان» تاکنون به 158 خودروی گرفتار در برف توسط هلال احمر امدادرسانی شد و عملیات امداد و نجات همچنان ادامه دارد.

امدادرسانی به 158 خودروی گرفتار در برف «توسکستان»/ تعطیلی برخی مدارس گلستان

به گزارش خبرگزاری فاری از گرگان، به دلیل بارش برف در محورهای کوهستانی استان گلستان به ویژه در محور کوهستانی توسکستان که مسیر اتصال دو استان گلستان و سمنان محسوب می‌شود جاده به شدت لغزنده است و تردد در آنها تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

بر اساس اعلام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان به خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان از عصر امروز تاکنون به 158 خودروی گرفتار در برف محور کوهستانی توسکستان امدادرسانی شده است.

همچنین تاکنون به 643 نفر در محورهای مواصلاتی و کوهستانی استان گلستان امدادرسانی شدند و تمامی تیم‌های هلال احمر استان در حالت آماده باش کامل هستند.

بر اساس اعلام دبیر هیات اتوموبیل‌رانی و موتورسواری استان گلستان، تیم آفرود استان بر اساس درخواست مدیران شهرستانی برای امدادرسانی و کمک به تیم‌های امدادی در حال اعزام به محور کوهستانی توسکستان هستند.

همچنین با توجه به کاهش دما و بارش شدید برف، آموزش و پرورش گلستان تعدادی از مدارس شهرستان های مینودشت، گالیکش و مراوه‌تپه  را امروز 26 بهمن ماه جاری را تعطیل اعلام کرد.

بر این اساس در بخش «کوهسارات» و «قلعه قافه» شهرستان مینودشت، تمامی دوره‌های تحصیلی مدارس بخش «کوهسارات» و «قلعه قافه» و همچنین مدارس دهنه امام عبدالله از روستای «ملاشی» به بالا در نوبت صبح تعطیل است.

همچنین در شهرستان گالیکش، مدارس روستاهای، «فارسیان»، «لیرو»، «فرنگ»، «پادلدل»، «کیارام»، «پینو»، «سیجان»، «کندسکوه»، «قوشه چشمه» در نوبت صبح تعطیل اعلام شد.

در شهرستان مراوه‌تپه تمامی مدارس شهر «گلیداغ»، روستاهای «پلی بالا» و «پایین»، «یانبلاغ»، «آقچه آغاشلی»، «قره قاشلی»(گلیداغ)، «بیاتلر»، «شارلوق»، «کسن»، «داشلی آرغاچ»، «آق امام»، «عرب لاله گون»، «قاپلانگلی» و «کمرلی» فردا شنبه 26 بهمن ماه 98 با 2 ساعت تاخیر و از  ساعت ۹ صبح  دایر است.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول