اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

رئیس پلیس راه گلستان:

محور خوش ییلاق و توسکستان مسدود شد

رئیس پلیس راه استان گلستان گفت : به دلیل کولاک و بارش برف و باران در محورهای کوهستانی برای کاهش خطر حوادث مسیر خوش ییلاق و توسکستان تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

محور خوش ییلاق و توسکستان مسدود شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی عبدی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اثر پیش‌بینی‌های هواشناسی بارش باران و برف را در مناطق کوهستانی شاهد هستیم.

 وی تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز طرح زمستانی پلیس به اتمام نرسیده همکاران ما در محورهای کوهستانی حضور دارند و تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ را کنترل می‌کنند. 

رئیس پلیس راه استان گلستان یادآور شد: به دلیل شرایط جوی و کولاک و همچنین برای امنیت جان مردم محور خوش ییلاق به توسکستان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

 عبدی متذکر شد: جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان گلستان لغزنده بوده و شرایط در محورهای لغزنده با روزهای آفتابی کاملا متفاوت است و امید داریم رانندگان نکات ایمنی را رعایت کرده و در این روزها عدم دقت به جلو می تواند منجر به حادثه شود.

وی در پایان از مردم گلستان خواست با توجه به شرایط بارش باران و برف از تردد غیر ضروری به ویژه در محورهای کوهستانی خودداری کنند.
انتهای پیام/83018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول