اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

احداث سد بالیاب اساسی‌ترین نیاز دیشموک است

کاندیدای جریان انقلاب در شهرستان کهگیلویه گفت: با احداث سد بالیاب بخش‌های دیشموک و چاروسا احیا می‌شوند.

احداث سد بالیاب اساسی‌ترین نیاز دیشموک است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام محمد موحد امروز در جمع مردم دیشموک اظهار داشت: با یک تیم کارشناسی، متخصص، جوانگرا از حوزه نخبگان و دانشگاه حرکت خود را آغاز کردم.

نامزد انتخابات مجلس یازدهم در کهگیلویه گفت: برنامه‌های مفصلی را برای برون رفت نسل جوان از این وضعیت و شرایط آماده کرده‌ام که به حول و قوه الهی در طول مدت مسؤولیت با عنایت خدا یک تحول اساسی و چشمگیر ایجاد شود تا نیاز به گدایی و گدا پرویی و اینکه ما منت بگذاریم برای یک شخصیت مردم نباشد.

موحد ادامه داد: اگر توفیق شد و بار این مسوولیت به من رسید قول می‌دهم در اولین فرصت وزیر نیرو را برای حل معضل سد بالیاب، آب دیشموک و روستاهایی که معضل دارند به منطقه بیاورم و از این بلاتکلیفی مردم نجات یابند.

نامزد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب افزود: پمپاژ رودسمه اگر عملی می‌شد زمینه اشتغال جوانان را فراهم می‌آورد این پروژه قطعا باید اجرایی شود.

وی اضافه کرد: معتقدم راه احیای بخش دیشموک، قلعه رئیسی احداث سد بالیاب است که قطعاً می‌تواند دیشموک، چاروسا را تبدیل به یک منطقه گردشگری کند و هزارن شغل پایدار ایجاد کند. بر این باورم سد بالیاب می‌تواند اساسی‌ترین تحول را در این حوزه به وجود آورد.

موحد تصریح کرد: چه عاملی باعث شد که اسم دیشموکی که باید به عنوان افتخار نامش برده شود به عنوان خودسوزی دختران برده شود و حتی کسی از آن‌ها دفاع نکند و نماینده تهران فریاد بزند.

وی همچنین افزود: از برادر عزیزم جناب دهبانی که همراهی و محبت کردند و در این عرصه با عدم حضورشان نوعی همراهی کردند قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول