اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دیشموک مستعد ظرفیت‌های عظیم کارآفرینی است

امام جمعه دیشموک گفت: در منطقه دیشموک ظرفیت‌های عظیمی برای کارآفرینی در زمینه های کشاورزی، گیاهان دارویی و .. وجود دارد.

دیشموک مستعد ظرفیت‌های عظیم کارآفرینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک حجت‌الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی گفت: شیعیان واقعی کسانی هستند که به نمازشان توجه کنند.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و تقدیر از عموم مردم گفت: از عموم مردم شهید پرور دیشموک به خاطر خلق حماسه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تقدیر و تشکر می‌شود.

وی افزود: 22 بهمن امسال حال و هوای شهدا را داشت که پس از چهلم شهادت شهید سلیمانی وصیت نامه ایشان در اختیار ملت ایران قرار رفت.

راوند ادامه داد: مردم از مسئولان کم کاری می‌بینند اما در مواقعی که پای شهدا و انقلاب در میان باشد در مراسم شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی باشکوه شرکت می‌کنند.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به وصیت نامه شهید سلیمانی گفت: وصیت نامه شهید سلیمانی کلاس درس الهی، اعتقادی، سیاسی است.

وی افزود: طبق وصیت نامه سردار دلها همه اعضا و جوارح ما در قیامت شهادت می دهد و تمامی اعضای آن شهید والامقام در راه خدا جهاد کردند.

راوند ادامه داد و گفت: شهید سلیمانی به علما وصیت کرد که مقام عظمای ولایت را همراهی و همیاری کنند و نگذارند مظلوم بماند.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به وصایای شهید سلیمانی به سیاسیون گفت: سیاسیون باید در فضای رفاقت عمل و آخرت‌گرا بوده و برای دنیای دیگران آخرت خودمان را خراب نکنیم.

راوند افزود: سیاسیون دنبال تهمت و تخریب علیه همدیگر نباشند که دین مردم از حاکمان گرفته می شود، روز قیامت شهدا علیه ما شهادت می‌دهند اگر وظیفه مان را به درستی انجام ندهیم.

وی ادامه داد و گفت: مسئولان از همین شورای نگهبان تایید شدند و مسئولیت گرفتند نباید انقلاب را با حرف هایمان تخریب کنیم بلکه با وضو و قربتا الی الله پای صندوق رای برویم.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به دستاوردهای موشکی و مخابراتی جوانان ایرانی گفت: موشک رعد 500 می تواند در خارج فضای جو ماهواره های جاسوسی را منهدم و نابود کند که اگر مسئولان در سال‌هایی که توسط رهبری به شعار اقتصادی نامگذاری شد به درستی عمل و به خودباوری می‌رسیدند تحریم ها بی‌اثر می‌شد.

راوند با اشاره به ولادت بی بی دو عالم و روز زن گفت: الگوی مناسب برای زنان ما حضرت زهرا(س) است.

وی افزود: اگر خوبی ها را در یک جا جمع کنیم همه خوبی‌ها را آن بانوی بزرگوار طبق سخنان پیغمبر(ص) دارد.

حجت الاسلام راوند ادامه داد: حضرت زهرا (س) از لحاظ شرافت و کرامت سرآمد همه بانوان است و در روز مباهله حقانیت حضرت زهرا(س) و اهل‌بیت باعث شد که مسیحیان نجران بترسند و به حقانیت پیغمبر(ص) و اهلبیت پی ببرند.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به 29 بهمن روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی گفت: در طول 40 سال اول انقلاب در تمامی حوزه‌ها پیشرفت‌های عجیبی همچون داشتیم.

وی افزود: کشور ما به برکت نظام اسلامی در زمیه نظامی و دفاعی خودکفا شده که نمایندگانی که به مجلس راه می یابند  باید به دنبال اشتغال زایی و استفاده از ظرفیت جوانان باشند.

راوند با اشاره به زمینه های مستعد کارآفرینی در دیشموک گفت: در منطقه دیشموک ظرفیت های عظیمی برای کارآفرینی در زمینه های کشاورزی،گیاهان دارویی و .. وجود دارد.

وی افزود: مسئولان می توانند با پیگیری پمپاژ دلی اسفندان زمینه رونق کشاورزی و باغداری را فراهم کنند.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول