اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شروع طوفانی طلایی‌پوشان در آسیا/ العین در خانه چهارتایی شد

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا مهمان العین امارات بود و به پیروزی رسید.

شروع طوفانی طلایی‌پوشان در آسیا/ العین در خانه چهارتایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در ادامه هفته نخست لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم سپاهان اصفهان از ساعت 18:20 در ورزشگاه هزاع بن‌زاید مهمان العین امارات بود و در پایان با نتیجه 4 بر صفر پیروز شد.

بازی را بازیکنان سپاهان بهتر شروع کردند و در همان دقایق ابتدایی موقعیت‌هایی برای گلزنی ایجاد کردند اما این موقعیت‌ها زیاد خطرناک نبود؛ العین نیز که در خانه بازی می‌کرد به دنبال آرام کردن و سوار شدن بر بازی بود.

در ادامه نیمه اول طلایی‌پوشان بازی را در دست گرفتند و با پاس‌های متوالی و زیاد به دنبال نزدیک شدن به دروازه حریف بودند و در یک صحنه با ضربه سر محمد محبی به گل رسیدند، العین هم در تک موقعیت‌هایش خوب عمل نکرد و بازی با نتیجه یک بر صفر در نیمه اول به پایان رسید.

نیمه دوم را شاگردان امیر قلعه‌نویی در سپاهان طوفانی شروع کردند و در همان لحظات ابتدایی با تیزهوشی استنلی، سپاهان به گل دوم رسید، در ادامه نیز باز هم این سپاهان بود که این‌بار توسط سروش رفیعی به گل رسید تا حاشیه امنیت خوبی برای طلایی‌پوشان ایجاد شود.

 

در ادامه نیمه دوم العین برای جبران گل‌های خورده بر شدت حملات خود افزود اما برخلاف جریان بازی این سپاهان بود که بار دیگر توسط محمد طیبی به گل رسید و العین را چهارتایی کرد؛ به این ترتیب شاگردان امیر قلعه‌نویی گام نخست در آسیا را محکم برداشتند و با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسیدند.

ترکیب سپاهان اصفهان:

پیام نیازمند، مرتض منصوری، محمد طیبی، شایان مصلح، سعیدآقایی، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی (ولادیمیر کومان)، محمدرضا حسینی (سجاد شهباز‌زاده)، محمد محبی و کی‌روش استنلی (علی قربانی)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب العین امارات:

خالد عیسی، سالم الجابری، اسماعیل احمد، کایو، اسلام خان، کودجو، بندر الاحبابی، احمد برمان، فلاح الجنیبی، شیوتانی و سعید جمعه

سرمربی: پدرو امانوئل

کارت زرد: سالم الجابری و سعید جمعه از العین

کارت قرمز: -

شرح گل‌ها:

- دقیقه 38

ارسال سعید آقایی از کناره راست محوطه جریمه العین روی سر محبی نشست و این بار ضربه سر مهار نشدنی محبی به تور دروازه حریف چسبید.

- دقیقه 47

ضربه سر محمد طیبی با اشتباه مدافع العین در محوطه جریمه به استنلی رسید و این بازیکن با یک ضربه آرام و فنی موفق شد دومین گل سپاهان را به ثمر برساند.

- دقیقه 52

فرار سریع سعید آقایی از سمت راست خط دفاعیی العین و ارسال پاس به محوطه جریمه این تیم به سروش رفیعی رسید که رفیعی با یک ضربه سر‌ضرب سومین گل سپاهان در این دیدار را زد.

- دقیقه 78

کرنر به سود سپاهان اعلام شد و سروش رفیعی کرنر را به صورت پاس به نورافکن داد، در ادامه ارسال نورافکن را محمد طیبی با یک ضربه سر زیبا به چهارمین گل سپاهان تبدیل کرد.

انتهای پیام/63090/م20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول