اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

کمک 7 میلیون دلاری بانک بازسازی و توسعه اروپا برای اجرای 2 پروژه در تاجیکستان

مقامات وزارت دارایی تاجیکستان از تخصیص 7 میلیون دلار توسط بانک بازسازی و توسعه اروپا برای اجرای 2 پروژه در شمال و جنوب این کشور خبر داد.

کمک  7 میلیون دلاری بانک بازسازی و توسعه اروپا برای اجرای 2 پروژه در تاجیکستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، بانک بازسازی و توسعه اروپا برای اجرای 2 پروژه در شهرهای «خجند» و «کولاب» تاجیکستان به این کشور 7 میلیون دلار کمک می‌کند.

توافق‌نامه مربوطه اخیرا توسط «فیض الدین قهارزاده» وزیر دارایی تاجیکستان و «آیتن رستم اوا» نماینده دائمی بانک بازسازی و توسعه اروپا در این کشور به امضا رسید.

حجم کلی مبلغ توافقات به امضا رسیده 7 میلیون دلار است که 5 میلیون دلار از آن را کمک‌های بلاعوض دفتر همکاری اقتصادی سوئیس تشکیل می‌دهد.

5 میلیون دلار از این مبلغ برای اجرای پروژه «توسعه حمل و نقل عمومی در شهر خجند» هزینه می‌شود و 2 میلیون مابقی برای پروژه «مدیریت پسماند جامد شهر کولاب» پیش بینی شده است.

هدف اصلی پروژه مذکور معرفی فناوری‌های نوین برای مدیریت پسماندهای جامد، روش‌های جدید جمع آوری و دفع زباله، افزایش سطح و کیفیت خدمات، بهبود وضعیت بهداشتی و زیست محیطی در شهر کولاب می‌باشد.

هدف اصلی از اجرای پروژه «توسعه حمل و نقل عمومی شهر خجند» بهبود کیفیت خدمات عمومی حمل و نقل در این شهر بوده و در چارچوب آن خرید اتوبوس‌های مدرن برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول