اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

بررسی استراتژی جدید بانک بازسازی و توسعه اروپا در «دوشنبه»

استراتژی جدید 5 ساله بانک بازسازی و توسعه اروپا برای تاجیکستان در ملاقات معاون بانک ملی این کشور و رئیس منطقه‌ای بانک مذکور در آسیای مرکزی بررسی شد.

بررسی استراتژی جدید بانک بازسازی و توسعه اروپا در «دوشنبه»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «جمال الدین نورعلی اف» معاون بانک ملی تاجیکستان و «نیل ماک کین» رئیس منطقه ای بانک بازسازی و توسعه اروپا در آسیای مرکزی دیدار و گفت و گو کردند.

نورعلی اف در این ملاقات نماینده بانک مذکور را با نتایج توسعه اجتماعی و اقتصادی بویژه در مورد اجرایی اصلاحات در حوزه بانکی در سال گذشته میلادی، شفافیت و بهبود وضعیت حوزه بانکی، کاهش وام های غیر فعال و همچنین ظرفیت موجود برای گسترش فعالیت بانک بازسازی و توسعه اروپا در این کشور آشنا کرد.

هدف سفر هیأت بانک بازسازی و توسعه اروپا به تاجیکستان تجزیه و تحلیل وضعیت فعلی اقتصادی در این کشور در شرایط اقتصاد بازار و مشخص سازی پتانسیل بخش خصوصی عنوان شده است.

بنابه گفته نورعلی اف، در تهیه استراتژی جدید بانک مذکور برای سال های آینده حمایت از پروژه های مدیریت دولتی و  تامین مالی حوزه آبیاری و همچنین سرمایه گذاری پروژه های بخش خصوصی مهم ارزیابی می شود.

ماک کین نیز به نوبه خود مطالعه و تجزیه و تحلیل بخش خصوصی را نتیجه کار هیات بانک مذکور در این کشور عنوان کرد و گفت: این امر مبنای استراتژی همکاری بانک بازسازی و توسعه اروپا با تاجیکستان خواهد بود.

در این راستا تجزیه و تحلیل فعالیت فعلی و آینده سرمایه گذاری که هدف آن جاری کردن اصلاحات ساختاری و نهادی است به عنوان یک اولویت به شمار می رود.

نماینده بانک بازسازی و توسعه اروپا همچنین گفت که در چارچوب استراتژی جدید این بانک تقویت همکاری در زمینه توسعه بخش مالی، تجارت و بخش خصوصی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول