اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

واکنش برغوثی به «معامله قرن»؛ اراده ملت فلسطین تضعیف نمی‌شود

دبیر کل جنبش «ابتکار ملی فلسطین» در واکنش به اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که سرکوب‌، اراده ملت فلسطین را تضعیف نمی‌کند.

واکنش برغوثی به «معامله قرن»؛ اراده ملت فلسطین تضعیف نمی‌شود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مصطفی برغوثی دبیر کل جنبش «ابتکار ملی فلسطین»، امروز (شنبه)، به اقدامات رژیم صهیونیستی در ۴۸ ساعت گذشته واکنش نشان داد و گفت که اقدامات این رژیم اراده ملت فلسطین را تضعیف نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری «صفا»،‌ دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی در ۴۸ ساعت گذشته گفت: «رژیم اشغالگر عمدا اقدامات سرکوب‌گرایانه خود را علیه مردم فلسطین شدیدتر می‌کند؛‌ این اقدامات در ۴۸ ساعت گذشته منجر به شهادت پنج تن، بستن راه‌ها، استفاده از موانع نظامی جدید در کرانه باختری و حمله هوایی به نواز غزه شده است.

مردم فلسطین در رد طرح موسوم به «معامله قرن»، هر هفته راهپیمایی می‌کنند. راهپیمایی این هفته فلسطینیان خشم صهیونیست‌ها را برانگیخت تا جایی که نیروهای این رژیم به شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی حمله کردند‌ (جزئیات بیشتر).

مصطفی برغوثی در ادامه با بیان اینکه اقدامات سرکوب‌گرایانه رژیم صهیونیستی با فشار اقتصادی همراه شده است تاکید کرد که هدف تمام این اقدامات،‌ تغییر نگاه ملت فلسطین به توطئه «معامله قرن» است.

برغوثی توضیح داد که سرکوب و شکنجه، اراده ملت فلسطین را از بین نخواهد برد او تاکید کرد که فلسطینیان برای به دست آوردن آزادی کامل مصمم هستند و اقدامات رژیم صهیونیستی تنها مقاومت آنها را در برابر «معامله قرن» دو چندان خواهد کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول