اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معامله قرن، معامله آمریکا بر سر دارایی‌های فلسطینیان است

امام جمعه داورزن گفت: معامله قرن معامله آمریکا بر سر دارایی‌های فلسطینیان است که نشان از خوی استکباری امریکاست.

معامله قرن، معامله آمریکا بر سر دارایی‌های فلسطینیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از داورزن، حجت‌الاسلام جواد علی‌زاده در خطبه نماز جمعه داورزن که در محل مصلی ‌موقت شهرستان برگزار شد اظهار کرد: معامله قرن معامله آمریکا بر سر دارایی‌های فلسطینیان است که نشان از خوی استکباری امریکاست.

وی افزود: حق از آن فلسطینیان است و بنا به فرمایش رهبری، معامله قرن پیش از ترامپ خواهد مرد.

خطیب جمعه داورزن با اشاره به انتخابات پیش رو ابراز کرد: برای انتخاب درست باید به شاخصه‌های قوی و سالم یک فرد توجه کرد تا مجلسی شایسته برای حل مشکلات کشور بر روی کار آید.

وی با اشاره به سخنان رهبری گفت: هرکس ایران را دوست دارد و به دنبال حل مشکلات است باید در انتخابات شرکت کند و رأی دادن یک ارادت برای یاری انقلاب است.

علی‌زاده با بیان اینکه دشمنان برای کمرنگ کردن حضور در انتخابات تلاش می‌کنند تصریح کرد: ملت ما همیشه با حضور در صحنه، نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند و حیله آنان را به خودشان برمی‌گرداند.

وی به دیگر بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: ما باید در داخل مراقب باشیم که آلت دست دشمنان نشویم و با ادبیات نادرست انتخابات و شورای نگهبان را زیر سؤال نبریم، چرا وقتی انتخابات به نفع شماست درست است اما وقتی به ضررتان است درست نیست یا زیر سؤال بردن شورای نگهبان غلط است.

امام‌جمعه داورزن تأکید کرد: برای انتخاب درست باید به کسانی رأی دهیم که مؤمن و توجه به قیامت داشته باشد و با روحیه جهادی و انقلابی برای حل مشکلات کشور تلاش کند و با شجاعت در مقابل دشمنان داخلی و خارجی بایستد.

وی با تسلیت وفات ام‌البنین (ع) و روز تکریم مادران شهدا گفت: وقتی در مقابل مادران شهدا قرار می‌گیریم، نورانیت و آرامش و شکیبایی آنان، انسان را وادار به تواضع و احترام می‌کند.

انتهای پیام/ 70041

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول