اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مجلس قوی از مؤلفه‌های قوی شدن ایران است

امام جمعه بادرود گفت: مجلس قوی از مؤلفه‌های قوی شدن ایران است و باید نماینده‌ای انتخاب کنیم که علاوه بر شجاعت و داشتن روحیه جهادی، طرفدار عدالت باشد.

مجلس قوی از مؤلفه‌های قوی شدن ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بادرود با بیان این‌که نوزدهم بهمن ماه مصادف است با سالروز رژه قهرمانان و همافران نیروی هوایی در پیشگاه حضرت امام خمینی(ره)، اظهار داشت: با رژه همافران نیروی هوایی کمر طاغوت برای همیشه شکست و طاغوت 2 هزار و 500 ساله مرگ را با چشمان خود دید و ناامیدی همه وجود طاغوت را فرا گرفت، همین حرکت زیبا و به موقع همافران نیروی هوایی زمینه‌ای شد تا دیگر نیروهای ارتشی نیز به خیل عظیم مردم انقلابی بپیوندند و بساط طاغوت را برای همیشه از این کشور  برچینند.

امام جمعه بادرود با اشاره به وفات حضرت ام‌البنین افزود: این روز را به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا قرار دادند که پیام صریح آن این است که فرزندان و جوانان‌شان همه در راه دین، قرآن، ولایت و امامت به شهادت رسیده‌اند و این افتخار نصیب آن‌ها شده است که عزیزان‌شان در مسیر امام حسین(ع) به شهادت رسیده‌اند.

وی با بیان این‌که در آستانه 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط نظام طاغوتی و شاهنشاهی ایران قرار داریم، گفت: انقلاب اسلامی بر خلاف دیگر انقلاب‌های بزرگ جهان که در دهه اول یا دوم رو به اُفول نهادند، در آغاز دهه پنجم همچنان طراوت و شادابی همان روزهای پیروزی انقلاب اسلامی را دارد.

 قاسمی ادامه داد: نمونه روشن آن رستاخیز شگفت‌انگیز سردار دل‌ها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود که موج ملی و فرا منطقه‌ای و بین‌المللی ایجاد کرد، راز این تحولات رو به جلو و سازنده را در ماهیت انقلاب اسلامی باید جست.

امام‌جمعه بادرود با بیان این‌که در واقع تحولات هر انقلابی ناشی از ذات و ماهیت آن است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی مانند دو انقلاب بزرگ روسیه و فرانسه موفق به تغییر نهادها و ساختارها شد اما یک عامل مهم دیگر وجود دارد که وجه تمایز انقلاب اسلامی ما است، تحول انسانی که بر آمده از بُعد اعتقادی و دینی انقلاب و رهبری فقیه اسلام‌شناس است، همان چیزی که به انقلاب اسلامی جنبه صادرکنندگی پیام‌ها و الگوبخشی آرمان‌ها و انتشار بین‌المللی شعارهایش را داده است.

وی خاطرنشان کرد: حال پس از 41 سال که از 22 بهمن 57 می‌گذرد، راز ماندگاری انقلاب اسلامی همان رشد تحولات انسانی بر مبنای اسلام و مکتب عاشورا است که رهبر معظم انقلاب همواره بر آن تأکید کردند که رمز و راز موفقیت و جاودان شدن انقلاب اسلامی همان رمز پیروزی انقلاب اسلامی است یعنی الهی شدن، اطاعت از ولایت فقیه و وحدت و همدلی است.

 قاسمی عنوان کرد: با حضور در راهپیمایی 22 بهمن یک بار دیگر با روح بلند امام(ره) پیمان می‌بندیم که راهش را با اطاعت از رهبر معظم انقلاب با وحدت و همدلی تا ظهور امام زمان(عج) با قدرت و قوت ادامه خواهیم داد و اجازه نخواهیم داد که نااهلان و دشمنان بین ما مردم اختلاف ایجاد کنند.

امام جمعه بادرود با اشاره به این‌که در دوم اسفند ماه با حضور حداکثری مردم در سراسر کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در خطبه نماز جمعه بیست و هفتم دی ماه امسال فرمودند که همت ملی برای قوی‌تر شدن ایران تنها راه ادامه مسیر ایرانیان است و تأکید کردند که انتخابات از مهم‌ترین عوامل اقتدار کشور است که کشور را بیمه می‌کند و دشمن را نیز مأیوس می‌کند.

 وی با تأکید بر این‌که باید مراقب باشیم که مبادا دشمن انتخابات را کمرنگ کند، گفت: ایران مقتدر نیاز به یک مجلس قوی دارد، حضرت امام(ره) در معرفی ملاک‌های نماینده قوی و اصلح می‌فرمایند، شما نماینده‌ای مثل مرحوم مدرس را انتخاب کنید، رهبر معظم انقلاب نیز درباره خصوصیت عمده شهید مدرس می‌فرمایند که خصوصیات ممتاز و عمده شهید مدرس این بود که هیچ عامل ارعاب و تهدید و تطمیع و فریب‌گری در او اثر نمی‌کرد همان زمانی که فضا را علی‌الظاهر بر ضد او متشنج کرده بودند تمام قد ایستاد و حرف خودش را زد.

امام جمعه بادرود افزود: مجلس قوی از مؤلفه‌های قوی شدن ایران است و تشکیل مجلس قوی نیز به رأی بالای مردم وابسته است بنابراین باید فردی را برای مجلس انتخاب کنیم که مومن انقلابی شجاع و دارای روحیه جهادی و بسیجی و کارآمد و به معنای واقعی کلمه طرفدار عدالت باشد بنابراین با حضور در روز دوم اسفند ماه در پای صندوق‌های رأی، برگ‌ زرین دیگری در افتخارات نظام ثبت خواهیم کرد.

انتهای پیام/63025/ح20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول