اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مردم خواهان مجلسی جوان، متعهد و خادم هستند

امام‌ جمعه بادرود گفت: مجلسی می‌خواهیم که تحرک داشته باشد و در خدمت ملت باشد، باید مجلسی جوان، در خدمت نظام و انقلاب و ولایت و رهبری تشکیل شود.

مردم خواهان مجلسی جوان، متعهد و خادم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بادرود اظهار کرد: در آستانه سالروز حماسه مردم آمل که یادآور یک روز تاریخی و سرنوشت‌ساز است قرار داریم، یکی از مناطقی که کانون ناآرامی‌ها و تجاوز شده بود شهر آمل بود، در آن زمان بعضی از انقلابیون که غالباً مردم زحمتکش و کسبه بودند مورد ترور قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

امام‌ جمعه بادرود افزود: منافقان کوردل با جذب افراد فریب‌خورده و تجمع در جنگل‌ها در بهمن سال 60 به خیال خام خود زمینه را برای حمله به شهر آمل و تصرف در آن آماده دیده بودند غافل از اینکه مردم شهر آمل در همان ابتدای کار به دفاع از شهر و انقلاب برخاستند و شهر را با ساخت سنگرهای بی‌شمار برای همیشه به نام شهر هزار سنگر در قاموس انقلاب اسلامی ثبت کردند، گرچه در این راه 40 نفر به شهادت رسیدند اما اجازه ندادند که منافقان به اهداف شومشان برسند و بساطشان برای همیشه برچیده شد، حضرت امام نیز در وصیت‌نامه سیاسی الهی خود از حادثه ششم بهمن سال 60 آمل تجلیل و تشکر کردند.

وی در ادامه بیان کرد: در هفته گذشته بیست و هفتم دی برگزاری نماز جمعه که به امامت ولی امر مسلمین برگزار شد مصادف بود با چهلمین سالروز ایراد خطبه توسط رهبر معظم انقلاب در سال 58 از طرف بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام که انتخاب دقیقی بود، برگزاری نماز جمعه با حضور رهبر معظم انقلاب پس از 8 سال آن‌هم پس از دو هفته پرماجرا و سرشار از حوادث تلخ و شیرین نکته مهمی بود.

قاسمی اذعان کرد: پیام نماز جمعه هفته گذشته رهبر معظم انقلاب در تهران این است که مبادا شهادت حاج قاسم سلیمانی و برکاتی که برای انقلاب اسلامی در داخل کشور و چه در سطح منطقه و جهان داشت فراموش شود و مبادا حماسه‌آفرینی مردم در تشییع و بدرقه پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی مورد غفلت قرار گیرد.

امام‌ جمعه بادرود ادامه داد: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب این حماسه حضور ده‌ها میلیونی مردم یک یوم‌الله بود چراکه مردم با حضورشان پاسخ محکمی به اقدام شوم دزدانه و بزدلانه آمریکا در ترور شهید حاج قاسم سلیمانی دادند، رهبر معظم انقلاب همچنین انتقام محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آمریکا با حمله موشکی به عین‌الاسد را فروپاشی هیمنه آمریکا در منطقه و جهان بیان کرده و فرمودند که ضربات کاری برادران سپاهی به پایگاه نظامی آمریکا هم یوم‌الله است که زمینه‌ساز خروج آمریکا از منطقه می‌شود.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد که مردم قدرشناس ایران اسلامی 2 یوم‌الله تشییع پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی و انتقام سخت سپاه از آمریکا را که بدون شک دست قدرت الهی پشت این 2 یوم‌الله است هیچ‌گاه فراموش نکنند.

قاسمی در ادامه خاطرنشان کرد: پیام دیگر نماز جمعه 27 دی 98 رهبر معظم انقلاب در تهران به دشمنان این بود که شهادت حاج قاسم سلیمانی آغاز یک تحول در منطقه غرب آسیا است و علاوه بر همه این‌ها این‌که خود همین حضور میلیونی مردم در نماز جمعه تهران یوم‌اللهی دیگر بود.

امام‌جمعه بادرود اضافه کرد: واقعاً دشمنان ما از احمق‌ها هستند نمی‌دانند که این شهادت‌ها باعث بیداری بیشتر نه‌تنها ملت ما که باعث بیداری دنیای اسلام می‌شود و خون شهدای والامقام آبروی همه کشورها خاصه آمریکای جنایتکار، رژیم غاصب صهیونیستی، انگلیس خبیث و آل سعود خائن را برد.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با صراحت تمام مذاکره با آمریکا و عدم اعتماد به آمریکا و همچنین عدم اعتماد به 3 کشور اروپایی را مطرح کرده و در ادامه فرمودند که تنها راه‌حل مشکلات قوی شدن ملت با حضور همه‌جانبه در صحنه است و این‌که با نگاه به درون می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم، همان‌طور که بارها رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن اصلی ما آمریکاست و باید برای رهایی از مشکلات کشورهای منطقه به سلطه این کشور پایان دهند.

قاسمی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب به حضور پرشور مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: وظیفه ما در انتخابات بنا بر توصیه حضرت امام و رهبر معظم انقلاب حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب نماینده اصلح، شجاع و نترس است واقعاً باید خدا را در نظر بگیریم و فقط برای رضای خدا و مصلحت اسلام و کشور جمهوری اسلامی شایسته‌ترین افراد را انتخاب کنیم.

امام جمعه بادرود در ادامه گفت: این انتخاب نیز باید بر اساس شناخت دقیق و بر اساس تعهد، تدین، تخصص و میزان کارایی لازم باشد نه بر اساس هواهای نفسانی و دنیاطلبی، اگر می‌گوییم انتخاب باید بر اساس تخصص باشد یعنی توانایی و کارایی لازم را برای کاری که انتخاب‌ شده دارا باشد و اگر می‌گوییم تعهد داشته باشد به این معنا که از تقوای لازم برخوردار باشد، بنابراین باید کاری کنیم که دشمنان ما مأیوس شوند.

وی در پایان تأکید کرد: مجلسی می‌خواهیم که تحرک داشته باشد و در خدمت ملت باشد، باید مجلسی جوان، در خدمت نظام و انقلاب و ولایت و رهبری تشکیل شود.

انتهای پیام/63025/ح20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول