اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

دشمن با سیاه‌نمایی‌های دورغین به‌دنبال ایجاد یاس در دل جوانان ما است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: شرایط امروز کشور با شرایط پیش از انقلاب اصلا قابل قیاس نیست و دشمن سعی دارد با سیاه‌نمایی‌های کذب در دل جوان ما یاس ایجاد کند.

دشمن با سیاه‌نمایی‌های دورغین به‌دنبال ایجاد یاس در دل جوانان ما است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از بسیج، سردار حسین معروفی در دوازدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) جوان سرباز سپاه نینوا استان اظهار کرد: فرزندان عزیز بدانید طی ۴۱ سال گذشته فهرست بلندی از اقدمات این نظام مقدس به برکت انقلاب اسلامی داریم که شاید بزرگترین و مهمترین موئلفه این انقلاب ایجاد استقلال سیاسی ماست.

وی در این باره تصریح کرد: ما پیش از انقلاب هیچ توانایی در دخل و تصرف اداره امورات کشور خود نداشتیم و مسوولان جامعه ما را مستکبران انتخاب و عزل و نصب می‌کردند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ضمن اشاره به قانون ننگین کاپیتولاسیون افزود: قانون کاپیتولاسیون ارزش یک سگ آمریکایی را بالاتر از یک ایرانی می‌دانست و اعتراض به جای امام به این قانون از نخستین گام‌های انقلاب بود.

* امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار نظامی قرار دارد/ در حوزه نظامی و دفاعی پنجه‌در پنجه ابرقدرت‌های جهان انداخته است

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان ضمن یادآوری دستاورد استقلال در بعد سیاسی پس از انقلاب خاطرنشان کرد: امروز بعد از گذشت ۴۱ سال به طور میانگین سالانه یک انتخابات برگزار شده و طی چهار دهه گذشته تمام مسوولان به صورت مستقیم و غیرمستقیم توسط مردم انتخاب می‌شوند و ما برای آینده خود مستقلا تصمیم می‌گیریم.

معروفی گفت: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار نظامی قرار دارد و با پیشرفت‌های چشمگیر در حوزه نظامی و دفاعی پنجه در پنجه ابرقدرت‌های جهان انداخته است.

 

وی تصریح کرد: شرایط امروز کشور با شرایط پیش از انقلاب اصلا قابل قیاس نیست و دشمن سعی دارد با سیاه‌نمایی‌های کذب در دل جوان ما یاس ایجاد کند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بیان کرد: ما ملتی هوشمند داریم چراکه هرجا منافع اسلام و انقلاب در خطر بوده ‌مردم با هوشمندی تمام فتنه‌ها و نقشه‌های دشمن را از بین برده‌اند.

این یادگار دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: علت اینکه نام این جشنواره را علی اکبر (ع) گذاشته‌اند باید ما را به فکر وادار کند که چرا یک سرباز را با حضرت علی‌اکبر (ع) قیاس می‌کنند.

* جوانی نمونه است که زندگی‌اش را با زندگی حضرت علی اکبر (ع) تطبیق دهد

معروفی تصریح کرد: جوانی نمونه است که زندگی‌اش را با زندگی حضرت علی اکبر (ع) تطبیق داده و براساس ویژگی‌های اخلاقی این حضرت اخلاقیات را رعایت کند که تبعیت از امام به منظور خشنودی او از ویژگی‌های بارز حضرت علی‌اکبر (ع) بود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به ضرورت استفاده صحیح از ایام جوانی گفت: فرزندان من نباید این یکی دو سال خدمت سربازی را خط کش گذر عمر بدانید و ضروری است در این ایام جوانی خودسازی را پی بگیرید چون جوانی نقطه عطف عمر ماست و باید قدر آن را دانست.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول