اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

آمریکایی‌ها به دنبال تصرف ذهن و قلوب ما هستند

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: این را با علم می‌گویم که آمریکایی‌ها دنبال تصرف زمین ما نیستند، این شیطان بزرگ امروز به دنبال آن است ذهن و قلوب ما را تصرف کند و انقلاب را از درون دچار خلل کند.

آمریکایی‌ها به دنبال تصرف ذهن و قلوب ما هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از بسیج، سردار حسین معروفی در همایش طلایه داران انقلاب اسلامی، روحانیت و گام دوم در حوزه علمیه امام خمینی (ره) گرگان اظهار کرد: شهید مطهری در وصف امام فرمودند «من در امام ذوب شده‌ام»، از ایشان پرسیدند چرا و شهید مطهری در جواب فرمودند «چون امام در اسلام ذوب شده است».

وی تصریح کرد: مکتب اسلامی ما تقریب واقعی را یک آرمان می‌داند و ما برای حفظ وحدت جان خود را فدا می‌کنیم که حماسه مدافعان حرم بر همین اساس بود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ضمن اشاره به جایگاه روحانیت در جامعه اضافه کرد: انقلاب منهای روحانیت معنا پیدا نمی‌کند و دشمنان در پی این هستند که با این نقشه شوم سیاست ما را از دیانت ما جدا کنند و این را با باور می‌گویم که اگر روحانیت نبود پیروزی انقلاب اسلامی به سرمنزل نمی‌رسید.

معروفی گفت: تهذیب، علم و سادگی باید از ویژگی‌های یک روحانی حقیقی باشد و این از صدر انقلاب در اذهان مردم مانده زیرا روحانیت هدایت‌کننده جامعه به سمت حق و سعادت است.

یار دیرین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: شهید سلیمانی خود را با امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تطبیق می داد که همین موجب شد به سعادت برسد.

وی تصریح کرد: روحانیون نباید فقط فعالیت خود را در درون مساجد معطوف کنند و جامعه هدف خود را مردمی که در مساجد حضور دارند بدانند بلکه باید در جغرافیای مساجد به رسالت خود بپردازنند.

معروفی گفت: این را با علم می‌گویم که آمریکایی‌ها دنبال تصرف زمین ما نیستند، این شیطان بزرگ امروز به دنبال آن است ذهن و قلوب ما را تصرف کند و انقلاب را از درون دچار خلل کند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ضمن اشاره به موئلفه‌های انقلاب افزود: ایمان واقعی عملی ملت بزرگ ایران به خداوند متعال، وفاق و همبستگی بین همه مردم و مدیریت صحیح اسلامی توسط ولایت فقیه سه موئلفه پیروزی این انقلاب است.

وی گفت: داعش همان اسلام آمریکایی بود که وارونه جلوه دادن مبانی و تعالیم اسلام ناب را هدف خود قرار داده بود تا با اسلام‌هراسی انقلاب ما را از بین ببرد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بیان کرد: همه ما به عنوان نیروی انقلابی اگر بخواهیم مرجعیت خود را در جبهه انقلاب حفظ کنیم باید مرجع خوبی برای مردم باشیم، تکیه گاه و گوش شنوایی برای آنها بوده و بای درد دل مردم بنشینیم.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول