اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب جریانی برای ارتقاء کارآمدی نظام است

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان قزوین گفت: این شورا حزب نیست بلکه یک جریان برای ارتقا کارآمدی نظام است و بدون شک فعالیت آن استمرار خواهد داشت.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب جریانی برای ارتقاء کارآمدی نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین رضا سبحانی‌فر، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان قزوین بعد از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار کرد: انقلاب اسلامی در حالی چهل و یکمین سال پیروزی خود را جشن می‌گیرد که دشمان قسم خورده آن تمام توان خود را معطوف کرده‌اند اجازه ندهند انقلاب مسیر خود را ادامه دهد اما با عنایت حضرت بقیه‌اله(عج) و رهبری مقام معظم رهبری مسیر با قدرت طی شده و انقلاب اسلامی جهانی شده است.

وی افزود: دشمن تمام توان خود را به کار برد تا این انقلاب سرکوب شده و صدایی از آن بلند نشود اما امروز صدای انقلاب اسلامی مرز ها را در نوردیده و ان‌شالله مقدمات انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) را فراهم خواهد کرد.

سبحانی‌فر با بیان اینکه امر وز انقلاب اسلامی و انتخابات پیش رو محور تمام جلسات پنهانی و آشکارای نظام سلطه است، عنوان کرد:  باید هوشیار باشیم و با حضور راهپیمایی دشمن شکن و همچنین انتخابات عزت آفرین  دوم اسفند باز هم دشمن را ناکام کنیم.

وی تصریح کرد: امروز اگر می‌خواهیم نظام از کارآمدی لازم برخوردار باشد و مجلس به عنوان رکن ریل‌گذار نظام در رأس باشد باید مجلسی متخصص و انقلابی را با وحدت کلمه تشکیل دهیم.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان قزوین اضافه کرد: این شورا با هدف ایجاد همگرایی و وحدت بین نیروی انقلاب و  به منظور تشکیل مجلس شورای اسلامی کارآمد و در تراز انقلاب برای رفع مشکلات اصلی مردم تشکیل شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ حزب، جمعیت و جبهه با یک انسجام و وحدت در ذیل شورای ائتلاف فعالیت می‌کنند،  بیان کرد: در ابتدای کار و بعد از  تعیین مکانیزم ، برای رسیدن به دو کاندیدای نهایی به ۱۲ کاندیدا رسیدیم اما در طول پروسه دو نفر انصراف دادند.

سبحانی‌فر عنوان کرد: ده نفر باقیمانده باید در سه مرحله در یک مکانیزم روشن به دو نفر می‌رسیدند.

وی گفت: در مرحله نخست ۱۰۰ نفر اعضای شورا پس از شنیدن صحبتهای این 10 کاندیدا و بررسی های اولیه به شش نفر رای دادند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان قزوین ادامه داد: در مرحله دوم در قالب مجامع ۱۰۰۰ نفری نیروهای انقلابی و پس از رای گیری ۲ نفر خداحافظی کرده و چهار نفر برای مرحله سوم باقی ماندند.

وی بیان کرد: در مرحله سوم بر اساس توافق، پس از نظرسنجی و نظرخواهی از همه مردم توسط یک موسسه معتبر نظرسنجی و پس از تشکیل جلسه و بررسی دقیق نظرسنجی از جهت مختلف ، لطف‌الله سیاهکالی مرادی و  فاطمه محمدبیگی به عنوان دو نفرنهایی از حوزه قزوین ، البرز و آبیک انتخاب شدند.

سبحانی‌فر اظهار کرد: در حوزه انتخابیه بویین زهرا و آوج نیز پس از اینکه کار با 7 نفر آغاز و به 3 نفر رسید، در نهایت با اجرای نظرسنجی، روح‌الله عباسپور به عنوان کاندیدای نهایی شورای ائتلاف در این حوزه معرفی شد.

وی افزود: در حوزه انتخابیه تاکستان علی رغم انجام نظرسنجی کار به دلایلی عملیاتی نشده و متوقف است و ظرف چند روز آینده تعیین تکلیف خواهد شد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان قزوین با اشاره به اینکه این شورا حزب نیست بلکه یک جریان برای ارتقا کارآمدی نظام است و بدون شک فعالیت آن استمرار خواهد داشت، تصریح کرد: این کار با رصد و ارتباط موثر ادامه خواهد داشت و بلافاصله پس از انتخابات با کمک به کاندیدا ها و تلاش برای حضور در انتخابات بعدی فعالیت خود را ادامه خواهیم داد.

وی بیان کرد: برنامه‌های کلان راهبردی برای هر کاندیدا مشخص شده اما طرح آن به خود کاندیداها سپرده شده و با باز شدن فضای تبلیغات این برنامه‌ها را به صورت جزء به جزء مطرح خواهند کرد اما محور اصلی برنامه کاندیداها اقتصاد و معیشت است.

سبحانی‌فر ادامه داد: به هیچ‌ عنوان به دنبال سهم‌خواهی از کاندیداها نیستیم و ما یکی از اهدافمان در بحث شکل دادن ایند تشکل ایستادن در برابر این سهم خواهی هاست و آنچه ما می‌خواهیم حرکت در مسیر خواست مردم و نیاز آنها در راستای آرمان‌های انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: نه تنها دنبال سهم خواهی نیستیم بلکه با سهم خواهی مبارزه می‌کنیم اما انتخاب شایسته‌ها و کارآمدها و انقلابی ها مد نظر باید قرار بگیرد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان قزوین تأکید کرد: دو کاندیدای دیگر که نتوانسته‌اند در نظرسنجی رای لازم را کسب کنند به زودی انصراف خود را اعلام خواهند کرد.

 

مدیریت شکم پرها نمی‌تواند بر گفتمان معنوی مردم غلبه کند

فاطمه محمدبیگی یکی از دو کاندیدای ائتلاف شورای حدت نیروی‌های انقلاب نیز در این جلسه گفت: با این هدف جمع شده‌یم که بگوییم امیدوارانه دهه پنجم انقلاب اسلامی را شروع کرده و مسیر انقلاب را طی خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: در چند سال اخیر مشاهده کردیم مدیریت مادی و گفتمان لیبرالی شکم پرها چه بر سر مردم آورد و سفره مردم روز به روز کوچکتر شد اما تشییع با شکوه شهید سلیمانی ثابت کرد مدیریت شکم پرها نمی‌تواند بر گفتمان معنوی مردم غلبه کند.

این کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دنیای آینده، دنیای تمدن نوین اسلامی خواهد بود، اضافه کرد: اگر ایران عزیز یک سیاستمدار قوی تعیین کند که به دنبال عزت و اقتدار این کشور باشد می‌توانیم جایگاه کشور را ارتقا دهیم.

وی در پاسخ به پرسشی در رابطه با برجام بیان کرد: قطعا برجام جدیدی جایگزین برجام نخواهد بود و شاهد شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی خواهیم بود.

 

آراء نمایندگان مجلس باید شفاف برای مردم بیان شود

لطف‌الله سیاهکالی مرادی دیگر کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب نیز در این جلسه اظهار کرد: امروز بیش از هر زمانی میتوان ناکارآمدی دولت و وضعیت بد اقتصادی را دید و طبق فرمایش مقام معظم رهبری مردم با مجلس مشکل ندارند بلکه با ناکارآمدی مشکل دارند.

وی با بیان اینکه امروز باید به مشکل معیشت مردم دقت کرد، افزود: این شایسته نیست کشوری که در برابر بزرگترین ابرقدرتها ایستاده در برابر مشکل اقتصادی تسلیم شود.

این کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ادامه داد: ترکیب خوبی شکل گرفته و شاهد کنار هم قرارگرفتن جوانگرایی و تجربه هستیم.

وی تصریح کرد: نیروی انقلابی اثبات کرده خدوم است و آماده برای مردم خدمت کند و اگر قصد ما خدمت نباشد خیلی زود آبروی ما جلوی مردم خواهد رفت.

سیاهکالی مرادی با اشاره به اینکه در این مقطع بیش از همیشه باید به دنبال سازماندهی اقتصاد و توسعه عدالت باشیم، بیان کرد: موافق شفافیت آرا هستم و باید آراء نمایندگان مجلس باید شفاف برای مردم بیان شود.

وی در رابطه با سیاست خارجی نیز  یادآور شد: مذاکره زمانی ممکن خواهد بود که شما با قدرتی برابر بر سر میز مذاکره بنشینید و وقتی مذاکره ما موفق خواهد بود که مشکلات معیشتی امروز را شاهد نباشیم

 این کاندیدا در پایان یادآور شد: ابتدا باید با اتکاء به ظرفیت‌های داخلی کشور، کشور را قدرتمند کرد و سپس به راحتی می‌توان در هر مذاکره‌ای پیروز بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول