اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

قطار انقلاب با بصیرت ملت به مقصد می‌رسد/ استقامت و ولایت مداری، پیام حماسۀ ۹ دی

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: با بصیرت و ولایت‌مداری هیچ فتنه‌ای در کشور نخواهند توانست مسیر انقلاب را منحرف کند و انقلاب اسلامی با قوت و صلابت بیشتر به اهداف خود خواهد رسید.

قطار انقلاب با بصیرت ملت به مقصد می‌رسد/ استقامت و ولایت مداری، پیام حماسۀ ۹ دی

رضا سبحانی فر، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از قزوین با اشاره به حماسۀ ۹ دی اظهار کرد: نهم دی ماه سال ۸۸ نقطۀ عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و نقطۀ پایانی برای فتنه و فتنه انگیزی، اوج بصیرت ملت و ولایت مداری مردم و ملت ایران است.

وی افزود: مردم انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی بعد از تحمل چندین ماه فتنه انگیزی، در نهایت با رهنمودهای گره‌گشای مقام معظم رهبری تصمیم خود را گرفته و با اعلان برائت و انزجار از فتنه‌گران، خط بحرانی بر مسیر آنها کشیدند؛ امروز نیز در آستانۀ سالگرد نهم دی ماه ملت ما با بصیرت روزافزون در صحنه حضور دارند و فتنه را رصد می‌کنند.

سبحانی فر ادامه داد: مردم قطعا در هر مقطعی هر فتنه‌ای که علیه مصالح کشور، ملت و مردم انقلاب به وجود بیاید در صحنه حضور خواهند داشت چراکه لایه‌های پنهان فتنه را بیش از گذشته شناخته‌اند؛ با بصیرت و ولایت مداری هیچ فتنه‌ای در کشور نخواهند توانست مسیر انقلاب را منحرف کند و انقلاب با قوت و صلابت بیشتر به اهداف خود خواهد رسید.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین به پیام نهم دی ماه اشاره و بیان کرد: پیام این روز، پیام روشنگری، بصیرت، ولایت مداری و شناخت دشمنان است و پیامی به دشمنان است برای اینکه بدانند که ملت ایران همواره آگاه و هوشیار است و در صحنه حضور و قدرت تشخیص حق و باطل را دارد؛ پیام روشن نه دی، پیام استقامت، مقاومت، دشمن شناسی و ولایت مداری مردم خواهد بود.

وی گفت: اینکه دشمنان با توسل جستن به فتنه و فتنه انگیزی با غبارآلودکردن صحنه بتوانند به اهداف خود برسند خیال باطلی است و آنها نسبت به این موضوع واقف باشند که ملت ایران ملتی آگاه، با بصیر و هوشمند است و ممکن است در مقاطعی فرصتی برای دیگران به وجود بیاید اما این فرصت‌ها برای دشمنان ادامه‌دار نخواهد بود.

سبحانی‌فر مطرح کرد: فتنه‌ها همواره ادامه خواهند داشت و دشمن همواره در صدد فتنه انگیزی است و بدانیم که رمز عبور از فتنه‌ها ولایت‌مداری است و از تعیین مسیر توسط ولایت فقیه آگاهی داشته باشیم؛ بصیرت افزایی و دارا بودن بصیرت عمیق نسبت به دشمنان و دوستان و در صحنه بودن از جمله عواملی است که می‌تواند ما را برای عبور از فتنه‌ها راهنمایی کند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان قزوین تصریح کرد: امیدواریم مردم بیش از گذشته و با بصیرت بیشتر در صحنه و مراسمات ۹ دی حضور داشته باشند و فتنه‌ها را رصد کنند و فتنه‌ها همواره رنگ عوض می‌کنند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول