اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

تعداد مشترکان یوتیوب موزیک و پریمیوم از مرز ۲۰ میلیون گذشت

بخش‌های «یوتیوب موزیک» و «یوتیوب پریمیوم» باهم مجموعا 20 میلیون مشترک دارند و «یوتیوب تی‌وی» نیز بیش از 2 میلیون مشترک ثابت در آمریکا دارد.

تعداد مشترکان یوتیوب موزیک و پریمیوم از مرز ۲۰ میلیون گذشت

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، مشترکان ثابت دو بخش پرمخاطب یوتیوب شامل «یوتیوب موزیک و پریمیوم» از مرز ۲۰ میلیون نفر عبور کردند.

این خبر به نقل از «سوندار پیچای» مدیرعامل آلفابت و گوگل اعلام شد. این اولین بار است که کمپانی تعداد مشترکان خود را به صورت رسانه‌ای اعلام می‌کند.

مدیر گوگل می‌گوید: پایگاه مشترکان یوتیوب که از زیرمجموعه‌های گوگل محسوب می‌شود، یک پلتفورم ویدیویی ارائه کرده که عملکرد سالانه ۳ میلیارد دلاری را به عنوان کوارتر چهارم سال ۲۰۱۹ برای درآمدهای مربوط به مشترکین و دیگر درآمدهای غیرآگهی‌های تبلیغاتی در آن لحاظ شده است.

در حالی این جزئیات جدید منتشر می‌شود که آلفابت، کمپانی مافوق گوگل پیش‌تر برای اولین بار درآمد بخش آگهی‌های بازرگانی یوتیوب را منتشر کرد.

اعلام تعداد مشترکین یوتیوب توسط آلفابت کمپانی مافوقش، سیگنالی به سرمایه‌گذاران بود که این کمپانی مسیری هموار برای گسترش درآمدزایی در بخش خدمات مشترکین مهیا کرده است.

میزان پرداخت ماهیانه ۲۲ میلیون مشترک یوتیوب تنها یک درصد از کل ۲ میلیارد بازدید کننده این سایت در ماه را نشان می‌دهد.

پیچای همچنین عنوان کرد که آلفابت به طور قابل توجهی به دنبال افزایش درآمد کلی یوتیوب از طریق برنامه‌ها و ابزار جدید تجارت الکترونیک است. 

یوتیوب در سال ۲۰۱۹ به میزان ۱۵ میلیارد و ۱۵۰ میلیون دلار از محل آگهی‌ها درآمد داشته است که در مقایسه با سال قبل از آن ۳۶ درصد افزایش داشته است. برای فصل چهارم سال ۲۰۱۹ درآمد یوتیوب از آگهی ۴ میلیارد و ۷۲۰ میلیون دلار بوده است که نسبت به همین دوره در سال قبل ۳۱ درصد افزایش داشته است. درآمد یوتیوب از آگهی در سال ۲۰۱۹ نسبت به سال قبلش دوبرابر شده است. این سایت در سال ۲۰۱۷ به میزان ۸ میلیارد و ۱۵۰ میلیون دلار درآمد در این بخش داشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول