اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

افزایش ۲ برابری مشترکان یوتیوب در فرانسه

تعداد مشترکان کانال‌های فرانسوی در تارنمای یوتیوب نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

افزایش ۲ برابری مشترکان یوتیوب در فرانسه

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از هفته‌نامه کاپیتال، شمار مشترکین حدود ۳۰۰ کانال فرانسوی فعال در یوتیوب از مرز یک میلیون نفر نیز گذشت. این رقم که در جریان جشنواره یوتیوب در پاریس اعلام شد دو برابر میزان سال گذشته است.

پیش‌تر در سال ۲۰۱۴ این میزان چند ده هزار نفر بیشتر نبود. این در حالی است که تعداد مشترکان در انگلیس ۴۱۰ میلیون نفر و در آلمان ۱۵۰ میلیون نفر است!

جوستین ریست، مدیر همکاری‌های یوتیوب در منطقه جنوب اروپا از این کارآمدی شبکه های فرانسوی ابراز خشنودی کرد و به فرانسویان بابت این که توانسته‌اند با ابتکارات نو در قالب‌های جدید فیلم‌های مستند، داستانی و کوتاه موفقیت‌هایی کسب کنند، تبریک گفت.

تنها در بخش موسیقی در فرانسه بیش از ۷۶ میلیون نماهنگ در یوتیوب دیده می‌شود. ۷۵ درصد از ۱۰۰ موسیقی برتری که در این تارنما پخش می‌شود، به هنرمندان فرانسوی تعلق دارد.

در حال حاضر برخی شبکه‌ها مانند «گلدن موستاش» (وابسته به شبکه ام ۶ فرانسه) یا «استودیو باگل» (متعلق به شبکه پلاس فرانسه) مجموعه‌های تلویزیونی ویژه برای «یوتیوب پرمیوم» تولید می‌کنند که تنها از طریق اشتراک می‌توان آن‌ها را بدون آگهی دید. 

بر اساس آمار رسمی منتشره از سوی یوتیوب، ماهانه ۲ میلیارد نفر در سراسر جهان از این تارنمای اینترنتی استفاده می‌کنند و هر روز بیش از یک میلیارد ساعت ویدئو از آن دیده می‌شود

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول