اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در بقاع شاخص استان سمنان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: هم‌زمان با فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت این ایام در بقاع شاخص این استان در حال برگزاری است.

اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در بقاع شاخص استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌ اسماعیل تدینی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای نمایش توانمندی‌ها، دستاوردها و برکات نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: این اداره کل نیز در راستای بیان بخشی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی با دعوت از سخنرانان در بقاع شاخص اقدام کرده است.

تدینی بیان کرد: یکی از محوری‌ترین برنامه‌ها برگزاری مراسم باشکوه با عنوان فجر انقلاب در بقاع شاخص با دعوت از مسؤولان و آحاد مردم و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در این برنامه است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: این برنامه که در یکی از شب‌های دهه مبارکه فجر در بقاع شاخص شهرستان‌ها برگزار می‌شود، سعی بر تبیین اهداف انقلاب اسلامی، دستاوردهای آن، نقش بی‌بدیل رهبری امت و تشویق به حضور حداکثری در انتخابات دارد.
وی گفت: تلاوت قرآن، پخش سرود ملی، اجرای تواشیح و یا سرود، اجرای مسابقات فرهنگی، اجرای برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان، سخنرانی و پخش کلیپ از مهم‌ترین بخش‌های این ویژه‌برنامه است.
تدینی افزود: مردم مؤمن و ولایتمدار ایران اسلامی در بهمن‌ماه سال 57 به رهبری پیشوای و مراد خویش حضرت امام خمینی، دل ظلمانی طاغوت را شکافتند و زندگی دوباره‌ای به قلوب مردم مؤمن ایران اسلامی جاری و ساری شد و گرامیداشت این اتفاق مهم و این ایام‌الله وظیفه همه ماست.
انتهای پیام/2568/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول