اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

افتتاح پروژه‌های دانشگاهی گلستان با حضور وزیر علوم

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای افتتاح تعدادی پروژه عمرانی دانشگاهی وارد استان گلستان شد، بهره‌برداری از استخر بدون ستون دانشگاه علوم کشاورزی گرگان شاخص‌ترین پروژه عمرانی در سفر وزیر به استان است.

افتتاح پروژه‌های دانشگاهی گلستان با حضور وزیر علوم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، همزمان با ایام الله دهه فجر؛ تعدادی پروژه عمرانی دانشگاهی در استان گلستان به بهره‌برداری می‌رسد، پروژه استخر دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان جزو شاخص‌ترین طرح عمرانی است که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح می‌شود.

پروژه استخر دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حق‌شناس استاندار گلستان و دیگر مسوولان و مدیران کشوری و استانی، امروز چهاردهم بهمن ماه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

این استخر با ابعاد ۱۶*۲۵ متر مربع و شش خط شنا بزرگترین استخر استاندارد مسابقات در سطح استان است، از دیگر ویژگی‌های این استخر می‌توان به استفاده از نور طبیعی در طول روز،  پیش بینی سکوی تماشاچیان، طراحی سیستم جمع‌آوری آب باران، دارا بودن فضاهای سونای خشک، سونای بخار، تونل مه، جکوزی، سالن ماساژ، استخر درمانی و بوفه اشاره کرد.

این پروژه همچنین به سیستم گرمایش از کف، هوارسان و تصفیه از طریق دستگاه‌های اوزون ژنراتور و کلر‌زن و دوزینگ پمپ های اتاترون مجهز است.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول