اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب به جوانان مهمترین رسالت دانشگاهیان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر گفت: با توجه به چهل سالگی دوم انقلاب و بیانیه مقام معظم رهبری تبیین این بیانیه به جوانان مهمترین رسالت دانشگاهیان است.

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب به جوانان مهمترین رسالت دانشگاهیان است

به گزارش خبرگزاری فارس  از آزادشهر، محمد مهدی نادری عصر امروز در بین مسوولان و دانشگاهیان با موضوع انقلاب اسلامی  اظهار کرد: مهمترین رسالت دانشگاه در چهل سال دوم انقلاب تبیین گام دوم انقلاب اسلامی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری است تا جوانان این موضوعات را درک کرده و راهگشای خود در آینده قرار دهند.

وی با اشاره به شکل‌گیری و استمرار انقلاب اسلامی در این سالها افزود: انقلاب اسلامی با مشکلات فراز و نشیب‌های زیادی شکل گرفت و در این سالها با استقامت و ایستادگی توانست چهار دهه را پشت سر گذاشته و الگوی خوبی برای مردم جهان باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر با تاکید بر توجه به جوانان ادامه داد: مهمترین بحث مقام معظم رهبری در این سالها توجه به حوزه جوانان است و با توجه به اینکه دانشگاه بستر مهمی برای جوانان است توجه به خواسته آنها و تبیین دستاوردها و بیانیه گام دوم انقلاب به این قشر مهمترین اولویت دانشگاه باشد.

وی ترویج و اجرای سبک زندگی اسلامی و ایرانی را مهمترین عامل شکل گیری تمدن اسلامی برشمرد و گفت: اولین و مهمترین مولفه در شکل گیری تمدن اسلامی ترویج و اجرای سبک زندگی ایرانی اسلامی است که باید در بین جوانان ترویج شده و از هرگونه سبک غربی جلوگیری شود.

نادری خاطر نشان کرد: برای اجرا و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی نیاز به ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی و تکیه بر تولیدات داخلی است که متاسفانه تاکنون توجهی به آن نشده است.

وی با اشاره به رشد و شکوفایی حوزه‌های مختلف در انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی انقلاب تک بعدی در یک حوزه و یا بخش خاص نبوده و در این سالها در ابعاد مختلف رشد کرده و شکوفا شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر افزود: در گفتمان انقلاب اسلامی و برای تحکیم و استمرار این  انقلاب در راستای تشکیل تمدن نوین اسلامی باید آینده انقلاب اسلامی ترسیم و تبیین شود.

انتهای پیام/83002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول