اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

طرح معامله قرن محکوم‌به شکست است/نماینده واقعی در کنار مردم است نه در برابر مردم

امام‌جمعه موقت مهریز لزوم بررسی سوابق نامزدهای انتخاباتی را یادآور شد و گفت: نماینده واقعی در کنار مردم و در کنار تشییع‌کنندگان حاج قاسم می‌ایستد نه این‌که در برابر آن‌ها صف‌آرایی کند.

طرح معامله قرن محکوم‌به شکست است/نماینده واقعی در کنار مردم است نه در برابر مردم

به گزارش خبرگزاری فارس در مهریز، حجت الاسلام علی اصغر زارع در خطبه های نماز جمعه مهریز  ضمن محکوم کردن خباثت های آمریکا در طرح معامله قرن خاطرنشان کرد: آوارگان فلسطینی امیدوار هستند روزی به کشور خود بازگردند و قطعا آمریکایی ها در این طرح شکست خواهند خورد.

امام جمعه موقت مهریز هم چنین افزود: هر روز از ابهت پوشالی آمریکا و اسرائیل در منطقه کاسته می شود و این روند تا افول رژیم های فاسد و استکبار جهانی ادامه خواهد داشت.

وی به موضوع انتخابات در پیش رو اشاره کرد و گفت: جایگاه مجلس حتی از جایگاه دولت بالاتر است زیرا مجلس شورای اسلامی می تواند سرنوشت ساز باشد و از حقوق مردم دفاع کند.

امام جمعه موقت مهریز ادامه داد: اولین شرط برای انتخابات، حضور است. حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی موجب حفظ اقتدار نظام می شود و دشمن را مأیوس می کند.

زارع تأکید کرد: شرط دوم، انتخاب فرد اصلح است. باید انسان های مدیر، مدبر، با بصیرت، شجاع و دشمن ستیز وارد مجلس شوند. اگر مجلسی این چنینی ایجاد شود می تواند در ایجاد دولتی مردمی و وزرایی پاک دست و دلسوز نیز اثر داشته باشد.

وی همچنین با بیان این که نماینده واقعی در دوران مسؤولیت چیزی برای خود اندوخته نمی کند عنوان کرد: نماینده واقعی مردم در پی رانت و ویژه خواری و ثروت اندوزی نیست. نماینده واقعی از تهدید دشمن نمی هراسد و با سلفی گرفتن با دشمن مردم، عزت و شرف ایرانی ها را زیر سؤال نمی برد.

زارع افزود: آن هایی که در سرما و گرما و در خطر ها از مرزها پاسداری می کنند لیاقت دارند که با آن ها سلفی بگیریم. امثال سردار سلیمانی که از میان مردم برخاسته اند و الگوی یک انسان پاک دست و فداکار هستند لایق عکس یادگاری هستند.

وی با اشاره به شهادت مظلومانه سردار سلیمانی و تشییع میلیونی آن شهید توسط مردم بیان کرد: سردار سلیمانی مؤمن و با اخلاص بود و همین اخلاق اسلامی موجب شد دل های مردم به تلاطم در بیاید و  به پاس خون آن شهید به خیابان ها بیایند و او را بدرقه کنند.

امام جمعه موقت مهریز با بیان این که باید به افرادی شبیه قاسم سلیمانی اعتماد کنیم و به مجلس بفرستیم تا مشکلات برطرف شود تصریح کرد: تا زمان انتخابات، تعیین سرنوشت کشور در دست قدرت مردم است، بنابراین با بررسی سوابق نامزدها به فردی رأی بدهید که در کنار مردم و در کنار تشییع کنندگان حاج قاسم بایستد نه این که در برابر آن ها صف آرایی کند.

انتهای پیام/90028

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول