اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

«معامله قرن» یک طرح شیطانی برای تضعیف امت اسلامی است

امام جمعه سنندج اظهار کرد: طرح معامله قرن از سوی آمریکا و صهیونیسم جهانی به معنای تسخیر حقوق مسلمانان، تضعیف امت اسلامی و نفی مالکیت مسلمانان بر قدس شریف است.

«معامله قرن» یک طرح شیطانی برای تضعیف امت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته سنندج با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی دست اجنبی‌ها و چپاولگران را از میهن اسلامیمان کوتاه کرد.

وی افزود: بر همه مدیران و مسئولان واجب است که با تلاش مضاعف در راستای خدمت به مردم انقلابی ایران همت گمارند.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی که همانا استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است یک وظیفه ملی و شرعی برای همه ایرانیان است.

امام جمعه سنندج در ادامه خطبه‌های این هفته با محکوم کردن نقشه ترامپ و حکام صهیونیسم جهانی علیه مردم مظلوم فلسطین اظهار کرد: طرح معامله قرن از سوی آمریکا و صهیونیسم جهانی به معنای تسخیر حقوق مسلمانان و نفی مالکیت مسلمانان بر قدس شریف است.

ماموستا رستمی این اقدام را توطئه‌ای علیه جهان اسلام عنوان کرد و خواستار اجماع مسلمین در برابر این طرح کفار و شیاطین شد.

وی تاکید کرد: همانطوری که در صدر اسلام پیامبر(ص) و مسلمانان به این نتیجه رسیدند که پیمان با کفار و مشرکین هیچ سودی ندارد باید در این برهه زمانی نیز همه مسلمانان بدانند که کفار آمریکایی و صهیونیستی قابل اعتماد نبوده و دشمن همیشگی مسلمانان هستند.

امام جمعه سنندج در پایان خطبه‌های این هفته با اشاره به آموزه‌های قرآنی اظهار کرد: پناه بردن همیشگی به آیات قرآنی زمینه ساز سعادت و عزت همیشگی مسلمانان است.

انتهای پیام/76/2330

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول