اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۷بهمن‌ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، اسفندیار رستم‌زاد مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: ۷۳ هزار دانش آموز مقاطع ابتدایی و متوسطه استان از روز شنبه و به مدت سه روز در هفته شیر رایگان دریافت خواهند کرد.

 وی افزود: با توجه به تامین منابع مالی از سوی وزارت کشور و پیگیری از سوی اتحادیه شیر، تمهیدات لازم برای اجرایی شدن این طرح صورت گرفته است.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در ایلام دایر می‌شود

 سعید شریفی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام اظهار کرد: برنامه ریزی برای برپایی نمایشگاه بهاره در ایلام اندیشیده شده و نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه ایام پایانی سال از اواسط اسفند ماه در شهر ایلام برگزار می‌شود.

 وی افزود: با هدف تنظیم بازار و دسترسی مردم به کالاهای پر مصرف عید نوروز با همکاری اصناف و براساس برنامه ریزی‌های لازم، نمایشگاه بهاره کالاهای پرمصرف با قیمت تعادلی برپا می‌شود.

دستگیری سارق سیم های برق در چرداول

سرهنگ امیر بازیار سرپرست انتظامی چرداول اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در برخی مناطق شهرستان چرداول، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، یک نفر سارق شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شد.

سرپرست انتظامی شهرستان با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های اولیه به ۴ فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

لزوم اهتمام جدی ادارات ایلام نسبت به اطلاع رسانی در دهه فجر

حیدر نعمتی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان ایلام با اشاره به اینکه برنامه‌های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید باشکوه و ماندگار برگزار شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی نسبت به اطلاع رسانی جامع اقدامات دولت در دهه فجر اقدام کنند.

وی افزود: تلاش‌های زیادی برای خدمت به مردم به عنوان ولی نعمتان انجام گرفته است و دهه مبارک فجر فرصتی برای معرفی این تلاش‌ها است.

انتهای پیام /970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول