اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای(۵بهمن‌ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام در نشست اعضای شورای حفاظت از منابع آب با بیان اینکه چاه‌های غیرمجاز آب در سطح استان ایلام جمع آوری می‌شوند گفت: حفاظت از حریم رودخانه‌ها با جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و بهره برداری‌های غیر قانونی نسبت به حفظ حریم رودخانه‌ها ضرورت دارد.

وی افزود: باید از حفر چاه‌های غیر مجاز برای حفظ سفره‌های زیرزمینی قاطعانه جلوگیری به عمل آید.

استاندار ایلام اضافه کرد: باید قبل از انجام تخلفات با نظارت کامل نسبت به جلوگیری از خسارات وارده اقدام کنیم و البته دستگاه قضایی و نظارتی نیز در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

۵۰۰ هکتار از اراضی بیابانی دهلران مالچ پاشی می‌شود

نصراله پارسه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دهلران گفت: تا پایان سال‌جاری ۵۰۰ هکتار از اراضی بیابانی حسن قندی دهلران مالچ پاشی می‌شود.

 وی افزود: برای این میزان مالچ پاشی بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان از محل اعتبارات ملی هزینه خواهد شد.

باند ۴ نفره سرقت احشام در ایلام متلاشی شد

سرهنگ علی مهری رئیس پلیس آگاهی ایلام اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام از عشایر شهرستان ایلام و شهرستان‌های همجوار موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طی تحقیقات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس، تشابه شیوه و شگرد سارقان در محل سرقت‌ها مشخص کرد که این سرقت‌ها به صورت حرفه‌ای و باندی صورت گرفته است.

رئیس پلیس آگاهی ایلام  ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی اعضای ۴ نفره این باند سرقت را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در ۲ عملیات موفق و مجزا در مخفیگاه‌هایشان دستگیر کردند.

۱۲۰ میلیارد ریال برای عمران مرزهای ایلام هزینه می‌شود

سرهنگ کیاست سپهری فرمانده مرزبانی ایلام گفت: امسال ۱۲۰ میلیارد ریال برای عمران و بهبود امکانات زیرساختی مرزهای این استان هزینه می‌شود.

 وی افزود: این اعتبار برای برق‌رسانی، جاده‌سازی و محرومیت‌زدایی از پاسگاه‌های مرزی به کار گرفته می‌شود. 

محکومیت یک واحد تولیدی ایلام به پرداخت جریمه نقدی

مهناز همتی مدیرکل استاندارد ایلام گفت: واحد تولیدی خشکبار سارین در شهر ایلام به دلیل تولید و عرضه فرآورده مشمول استاندارد اجباری بدون دریافت پروانه استاندارد محکوم به پرداخت جریمه نقدی شد.

وی افزود: با وجود هشدارهای داده شده مبنی بر رعایت حقوق مصرف کنندگان و قوانین جاری سازمان ملی استاندارد ایران، این واحد تولیدی خشکبار به علت سوء استفاده از علامت استاندارد به صورت جعلی و سایر تخلفات قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام /970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول