اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

زنان همواره در طول تاریخ منشاء اثر در تحولات کشور هستند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: زنان همواره در طول تاریخ منشاء اثر در تحولات کشور بوده‌اند که البته قزوین از این امر مستثنی نیست و شاهد چهره‌های موفق بانوان در حوزه‌های مختلف در این شهر هستیم.

زنان همواره در طول تاریخ منشاء اثر در تحولات کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، صدیقه ربیعی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین صبح امروز در نشست بانوان فعال در عرصه‌های مختلف با استاندار قزوین در استانداری اظهار کرد: با پیروزی انقلاب تا حدی فرصت‌های برابر برای زنان و مردان فراهم شده و در این دولت نیز نگاه ویژه‌ای نسبت به حضور زنان در جامعه داشته است.

وی افزود: اصلاحاتی که در زنان اتفاق افتاده، فضایی را ایجاد کرده است تا زنان بتوانند از ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

ربیعی گفت: زنان همواره در طول تاریخ منشاء اثر در تحولات کشور بوده‌اند که البته قزوین از این امر مستثنی نیست و شاهد چهره‌های موفق بانوان در حوزه‌های مختلف در این شهر هستیم.

مدیرکل امور دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین ادامه داد: امیدواریم انتصابات در حوزه بانوان پررنگ‌تر شود و شاهد حضور بیشتر زنان در عرصه‌های مدیریتی باشیم.

یوسفی، عضو شورای شهر قزوین نیز در این جلسه بیان کرد: درخواست داریم که با حمایت مسوولان، اولین بازارچه دائمی فروش محصولات زنان بدسرپرست و بی سرپرست را در سال آینده راه‌اندازی کنیم.

مهدیه‌السادات قافله‌باشی عضو شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این جلسه اظهار کرد: اتفاقات خوبی در دولت تدبیر و امید صورت گرفته و شاهد حضور بانوان در عرصه‌های مختلف هستیم اما فرمانداران همراهی لازم را ندارند.

وی ادامه داد: هرآنچه در موضوعات فرهنگی مصوب می‌شود یک بخش آن به زیرساخت بانوان اختصاص می‌یابد و به نوعی زمان مناسبی را ندارد.

قافله‌باشی تصریح کرد: از استاندار درخواست داریم تا حوزه زنان را همراهی کنند چراکه حضور این مسوول دلگرمی برای ما است.

مهناز اسماعیلی سردبیر روزنامه ولایت قزوین ضمن اشاره به دغدغه‌های خبرنگاران تصریح کرد: رسانه، دغدغه‌های بسیاری را دارد که از موارد آن می‌توان به نقدپذیری نبودن مسوولان اشاره کرد.

وی گفت: بار عمده خبر رسالت رسانه استان بر دوش بانوان است در حالی که تعداد بانوان فعال رسانه در سطح مدیریتی گسترده نیست و مدیر خانم در عرصه مطبوعاتی نداریم.

اسماعیلی تصریح کرد: از استاندار درخواست داریم که مدیران استان را به مطالعه و رسانه‌ای شدن ترغیب کنند و اولویت نخست باید این باشد که رسانه‌های مکتوب مورد توجه قرار بگیرد چراکه دغدغه‌های زیادی در این زمینه وجود دارد.

سردبیر روزنامه ولایت قزوین خاطرنشان کرد: برخی از مدیران و مسوولان از پاسخگویی به خبرنگاران تفره می‌روند که این امر موجب مشکل بیشتر می‌شود و از استاندار درخواست توجه بیشتر به این حوزه هستیم.

گفتنی است در این جلسه، جمعی از اعضای بانوی شوراهای مختلف شهر قزوین، اعضای نظام مهندسی و جمعی از بانوان فعال عرصه‌عای مختلف حضور داشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول