اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تاکید ائمه نماز جمعه در استان زنجان بر اقتدار سپاه قدس

سفارش همگان به رعایت تقوای الهی، تشریح شخصیت حضرت زهرا (س) به عنوان یک مکتب انسان‌ساز ترس دشمنان از فعالیت سپاه قدس از جمله مباحث مطرح شده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در استان زنجان بود.

تاکید ائمه نماز جمعه در استان زنجان بر اقتدار سپاه قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ائمه جمعه استان زنجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تشریح شخصیت حضرت فاطمه (س) به عنوان یک مکتب انسان‌ساز، بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته از جمله اقتدار را تبیین کرده و بر ترس دشمنان از فعالیت سپاه قدس تاکید کردند.

خطیب نماز جمعه شهر ابهر در خطبه‌های این هفته نماز به فرازی از خطبه‌های مقام معظم رهبری در 27 دی‌ماه سال جاری اشاره کرده و اظهار کرد: مقام معظم رهبری در خطبه 27 دیماه فرمودند: 1اقتدار، لزوم توجه به کار فرهنگی، خودباوری را از الزامات قوی‌تر شدن از تاکیدات معظم‌له بود.

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی با تاکید بر ابعاد مختلف اقتدار گفت: آنچه اقتدار عمومی را در عمل پدید می‌آورد، اقتدار درون‌زا، اقتدار ملی، اقتدار معنوی، اقتدار علمی، اقتدار هویتی، اقتدار اقتصادی، اقتدار قضایی، اقتدار نظامی است.

امام جمعه دندی هم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر با تاکید بر مصون بودن انسان باتقوا از لغزش‌های انسانی افزود: این مهم در پی تشخیص حق از باطل به انسان باتقوا اعطا می‌شود.

حجت‌الاسلام علی خورشیدی اطهر به در پیش بودن سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) به عنوان عصاره خلقت و انسان کامل و شخصیتی بی‌نظیر تصریح کرد: فاطمه زهرا(س) یک شخص نیست، بلکه یک جریان و منظومه فکری و در واقع فرهنگ و یک مکتب است.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته اشاره و تاکید کرد: ایشان موضوع اقتدار ملت ایران را مورد تاکید قرار داده و بر قوی‌تر شدن ملت ایران تاکید وافر داشتند.

همچنین امام جمعه ماهنشان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر با بیان اینکه خطبه‌های رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه هفته گذشته پیام‌های متعددی را در بر داشت، اظهار کرد: گفتمان سازی یکی از مهمترین شاخصه‌های رهبری است که یکی از مصادیق مهم، نو و بین‌المللی آن، تعبیر رزمندگان بدون مرز است.

حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی پور با تاکید بر اینکه اصطلاح رزمندگان بدون مرز بسیار گویا، جامع و مانع و برآمده از مبانی نجات‌بخشی و ظلم‌ستیزی و در عین حال جهانی بودن انقلاب و نظام اسلام است، ادامه داد: مهمترین شاخصه رزمندگان بدون مرز و ضد تروریست، مقاومت در برابر دشمن است و حیات و ممات آن‌ها تأثیرگذار و ثمربخش است.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان یک نهاد فراجناحی است و تصمیمات این نهاد حتی با احتمال خطای جزئی در ارتباط با تأیید یا رد صلاحیت‌ها، مورد حمایت مردم است، گفت:  مردم ضمن حمایت از تصمیمات شورای نگهبان، در انتخاب کاندیداها عجله‌ای نداشته و منتظر تأیید یا ردّ نهایی کاندیداها خواهند بود.

انتهای پیام/ق73004/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول