اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

سپاه قدس لرزه بر جان دشمنان انداخته است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با اشاره به ترس رژیم غاصب صهیونیستی از فعالیت‌های سپاه قدس و با بیان اینکه این نیرو لرزه بر جان دشمنان انداخته است، گفت: گام نخست سپاه قدس، اخراج آمریکا از منطقه است.

سپاه قدس لرزه بر جان دشمنان انداخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان با تاکید بر الگو بودن عمر کوتاه حضرت زهرا (س) در سبک زندگی، اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) در راستای حمایت از ولایت فعالیت‌هایی را انجام دادند، به طوری که عیادت زنان انصار را تبدیل به یک جلسه سیاسی کردند.

وی با تاکید بر وجود مضمون‌های سیاسی در زیارت‌نامه‌های موجود از جمله زیارت عاشورا تصریح کرد: باید به موارد ذکر شده در این زیارتنامه‌ها توجه کرد و از انجام کارهای مذموم در این جلسات از جمله، چشم و هم‌چشمی به صورت جدی پرهیز شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بر ضرورت توجه به همه ابعاد مختلف اسلام به عنوان دین تاکید کرد و گفت: باید متوجه بود که این دین علاوه بر توصیه به انجام فرائض دینی، به آباد کردن دنیا هم تاکید کرده است که شامل اقتصاد، فرهنگ و سیاست می‌شود.

آیت‌الله خاتمی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه هفته قبل اشاره و تصریح کرد: همه باید این فرمایشات را مورد توجه قرار دهند.

امام جمعه زنجان اقتدار و قوی شدن را از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته دانست و ادامه  داد: باید در راستای قوی‌تر شدن کشور، نسبت به تحقق اهداف در سایه اسلام توجه شود.

وی همچنین به فرماندهی سپاه قدس توسط سردار شهید قاسم سلیمانی از 23 سال قبل اشاره کرد و گفت: بنا به گفته مقام معظم رهبری اعضای سپاه قدس رزمندگان بدون مرز هستند که از کرامت و عزت انسان‌ها حمایت می‌کنند، در حالی که مرز جغرافیایی، فرهنگی، سیاسی و ... برای آنان وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر ترس رژیم غاصب صهیونیستی از فعالیت سپاه قدس تصریح کرد: گام نخست سپاه قدس اخراج امریکا از منطقه است که محقق خواهد شد.

وی همچنین به استقرار دمای سرد اشاره و تصریح کرد: رعایت الگوی مصرف در این شرایط به حفظ تعادل کمک کرده و مانع تعطیلی واحدهای تولیدی خواهد شد.

انتهای پیام/73004/ق30/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول