اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

خون سردار سلیمانی و یارانش گام دوم انقلاب را قدرت می‌بخشد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از چهارده سال با شهید ابومهدی المهندس همکاری داشتم و به همین سبب شهادت ایشان و سردار سلیمانی بسیار برای من غمناک بود ولی یقین دارم که خون این شهدا حرکت بیانیه گام دوم را در اجرا و عمل قدرت بخشید و توان ویژه‌ای به این حرکت بزرگ داد.

خون سردار سلیمانی و یارانش گام دوم انقلاب را قدرت می‌بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام احمد سالک بعدازظهر امروز در جمع دانشجویان، اساتید و اقشار مختلف مردم در نشست انقلاب اسلامی گذشته، حال، آینده بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد اظهار داشت: بیش از چهارده سال با شهید ابومهدی المهندس همکاری داشتم و به همین سبب شهادت ایشان و سردار سلیمانی بسیار برای من غمناک بود ولی یقین دارم که خون این شهدا حرکت بیانیه گام دوم را در اجرا و عمل قدرت بخشید و توان ویژه‌ای به این حرکت بزرگ داد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه و عمل به این بیانیه سرنوشت چهل سال آینده نظام در این شرایط حساس رقم خواهد خورد، شرایط حساسی که در آن جان بولتون گفته بود ایرانیان چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را نخواهند دید و در این شرایط حتی تابستان داغی که ترامپ مدعی آن بود هم نتوانست ضربه‌ای به قدرت نظام بزند.

وی افزود: در این چهل سال عمر با برکت انقلاب اسلامی گذشته پرفراز و نشیبی داشته و حال پر تلاطمی داریم ولی یقین داریم که آینده روشنی در انتظار ما است.

سالک تصریح کرد: باید توجه کرد که بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مبتنی بر آیات و روایات بوده و محور حرکت آن در طول مسئله نبوت و امامت است و طبق همین آیات قرآن کریم قوم‌های استکباری همواره در حال تلاش برای تحت سلطه قرار دادن مؤمنان هستند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مستکبران از طریق سه روش تضعیف، تخریب و به شهادت رساندن رهبری سعی در تحت سلطه قرار دادن مؤمنین دارند که البته این روش‌ها از صدر اسلام تاکنون مورد استفاده آن‌ها قرارگرفته است.

وی عنوان کرد: مؤمنان هم سلاح ایمان، تقوا و توکل را در اختیار دارند، ارتباط این سه مفهوم سدی در مقابل استکبار می‌سازد که در بطن آن سد ولایت قرار دارد.

سالک اذعان داشت: مؤمنان از نظر شرعی باید بر کفر و استکبار جهانی تسلط داشته باشند و حق ندارند که زیر سلطه کفر جهانی قرار گیرند و البته که جمهوری اسلامی در زمان حال و به کمک خداوند بر کفر جهانی تسلط دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حکومت اسلامی در کنار دیگر انواع حکومت یک پدیده تلقی می‌شود و به سرعت در حال جهانی شدن است.

وی تصریح کرد: از مشکلات نیروهای حزب‌اللهی این است که تشکیلات پذیر نیستند لذا باید به این نکته توجه شود همچنین مؤمن باید دارای ویژگی‌های صبر، پختگی و علم مبارزه باشد.

سالک تاکید کرد: جمهوری اسلامی امروزه دارای قدرت بازدارندگی نظامی است ولی باید در مسائل فرهنگ، سیاست و اقتصاد هم این قدرت را داشته باشد و باید توجه کرد که این مهم با تنبلی میسر نمی‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه ما این است که در کنار رهبری باشیم، نه یک قدم عقب و نه یک قدم جلوتر از ایشان، همان‌طور که امیرالمؤمنین می‌فرماید همه ما در کنار پیامبر ایستاده‌ایم نه یک قدم جلو و نه یک قدم عقب تر؛ البته همگان توجه کنند که در این راه نباید از هیچ ملامتی ترسید.

وی افزود: دشمن در رسانه‌ها همواره سعی می‌کند که کل نظام را تخریب کند و از این راه ناامیدی را در جامعه رواج دهد و این‌جور نشان دهند که هیچ فرد سالمی در کل سیستم نظام مشغول به کار نیست.

سالک اظهار کرد: وظیفه امروز ما در درجه اول حفظ نظام جمهوری اسلامی در چهل سال دوم انقلاب است و در رده‌های بعد وظیفه تقویت استحکام درون تشکیلاتی که نیاز به فعالیت‌های آموزشی دارد و مسئله سلطه بر استکبار جهانی وجود دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با ستاد فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد: این ستاد در حال حاضر ۳۵۰ هزار نفر عضو و ۴ هزار نفر سرپل در اختیار دارد، همچنین در این ستاد ده‌ها پژوهش درحال انجام است و هر سال سیاست‌گذاری مخصوص صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: ستاد فجر انقلاب اسلامی موفق به برگزاری کنگره‌ای در زرین‌شهر اصفهان شد که از هفت کشور جهان نیروهای حرم در آن جمع شدند؛ این ستاد در ١۶ استان فعالیت دارد و همچنین مقام معظم رهبری از مجموعه فعالیت‌های علمی، تشکیلاتی و خبری این ستاد آگاه هستند.

سالک در ادامه افزود: در کشور ١٠٠ میلیارد بودجه قرآنی داشته‌ایم که دولت تنها ٣ میلیارد در این زمینه هزینه کرده است و شرایطی به‌وجود آورد که ٢۶٠ مرکز خودجوش فرهنگی مردمی به دلایل مختلف تعطیل شدند و با این کار اجازه داده شد که وهابیت و بهاییت در کشور بیش از پیش فعال شوند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با توجه به پیش رو داشتن انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما در این زمان نیاز به مجلس انقلابی داریم، البته باخبر شده‌ام که تعدادی از نخبگان اقتصادی کشور به میدان نامزدی در مجلس آمده‌اند و امید دارم که با روی کار آمدن بتوانند بحران اقتصاد ضعیف و وابسته به شرق و غرب را حل کنند.

وی در پایان تصریح کرد: بدون شک می‌توان گفت که مجلس انقلابی، دولت انقلابی ایجاد می‌کند و در این صورت من و شما مسئول روی کار آوردن دولت جوان انقلابی هستیم.

انتهای پیام/63086/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول