اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سالک: دولت باید کشور را از حالت انتظار خارج کند/ آمریکا و هم‌پیمانانش در ذلت و التماس هستند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: بعد از خروج آمریکا از برجام، کشور معطل اقدام اروپایی‌ها و در حال انتظار به سر می‌برد و به دلیل همین انتظار، هیچ سرمایه‌گذاری نمی‌تواند برای تولید اقدام کند.

سالک: دولت باید کشور را از حالت انتظار خارج کند/ آمریکا و هم‌پیمانانش در ذلت و التماس هستند

حجت‌الاسلام احمد سالک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص برداشتن گام چهارم کاهش تعهدات هسته‌ای اظهار کرد: نکته مهمی که قبل از هر موضوعی باید مطرح کنم این است که دوستان دولت و مذاکره‌کننده توضیح دهند برجام برای کشور و مسائل اقتصادی کدام کار مفید را انجام داده است؟

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب ابتدا مخالف مذاکره بودند و بعد هم با اصرار دولت مبنی بر مذاکره و برجام شروطی را برای مذاکره بیان کردند و به عبارتی خطوط قرمز مطرح شد که البته باید تیم مذاکره‌کننده و وزیر خارجه در خصوص رعایت این خطوط قرمز توضیح دهند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در این زمینه گفت: نکته بعد در صحبت‌های حضرت آقا در خصوص عدم اعتماد به طرف‌های مذاکره چه آمریکا و چه اروپا است که بارها ایشان این موضوع را تأکید و تکرار کرده‌اند؛ مسأله بعدی موضوع معطل گذاشتن کشور برای اقدام اروپایی‌ها بعد از خروج آمریکا از برجام است که به نوعی کشور در حال انتظار به سر برده است و به دلیل همین انتظار هیچ سرمایه‌گذاری نمی‌تواند برای تولید اقدام کند.

سالک با اشاره به کاهش تعهدات هسته‌ای، اضافه کرد: گام‌های دوم و سوم برداشته شد و در روزهای اخیر هم گام چهارم برداشته شده که یک حرکت بسیار خوبی از نطنز و فردو صورت گرفته و اقدام مثبتی است اما دیگر نباید معطل اروپا و آمریکا باشیم، لذا مسوولان فعال در این موضوع باید به سرعت کارها را دنبال کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورا اسلامی گفت: مهم‌ترین مسأله در خصوص برطرف کردن مشکلات اقتصادی در کنار اقدامات فنی تکیه بر اقتصاد مقاومتی و استفاده از سرمایه‌گذاران داخلی و رونق تولید است چرا که هر چه خودکفایی و قدرت بازدارندگی خود را در ابعاد نظامی، سیاسی، اقتصادی بالا ببریم دشمن به دنبال ما خواهد بود و الان جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار رو به کمال است و آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و هم‌پیمانان آن‌ها در ذلت و التماس هستند، ما نباید جای التماس را با اقتدار عوض کنیم چون اگر اقتدارمان تقویت شود آن‌ها به دنبال ما خوهند آمد.

انتهای پیام/63055/م30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول