اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کلاس‌های آموزشی مددجویان در سمنان برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: مددجویان را باید سرمایه‌های این نهاد تلقی کرد و کلاس‌های آموزشی مددجویان در هر منطقه بر اساس نیازسنجی تبیین و برنامه‌ریزی شود.

کلاس‌های آموزشی مددجویان در سمنان برگزار می‌شود

محسن مسعودیان‌راد در حاشیه جلسه بررسی عملکرد ۱۰ ماهه معاونت فرهنگی کمیته امداد استان سمنان و تبیین اهداف نقشه استراتژیک این معاونت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: رویکرد معاونت فرهنگی کمیته امداد استان سمنان نباید فقط به ظرفیت‌های کمیته امداد محدود شود.

وی بیان کرد: عبور از خاص گرایی مورد تأکید و فعالیت‌ها باید عمومی باشد و کانون‌های موقت و دائم فرهنگی ظرفیتی برای مددجویان است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ادامه داد: حرکت و نظام برنامه‌ریزی عموماً شهری بوده و ضروری است تا با نگاه روستایی و مناطق محروم باشد.

مسعودیان‌راد بیان کرد: باید تعداد کانون‌های فرهنگی با مناطق محروم مطابقت داشته باشد و فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد باید مردمی شود.

وی افزود: ایجاد شبکه‌های اجتماع‌محور، بهره‌گیری از ظرفیت‌های سایر دستگاه‌های اجرایی و شبکه‌سازی با هدف توانمندی مددجویان در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان اضافه کرد: در برخی مناطق محروم و روستایی با همکاری آموزش و پرورش منطقه می‌توان مدارس را به‌عنوان کانون‌های فرهنگی تلقی کرد.

مسعودیان‌راد گفت: مددجویان را باید سرمایه‌های این نهاد تلقی کرد و کلاس‌های آموزشی مددجویان در هر منطقه بر اساس نیازسنجی تبیین و برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول