اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ضرورت هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی برای جریان‌سازی فرهنگی

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت حداکثری فرهنگی دستگاه‌های اجرایی، نهادها و ادارات در جریان‌سازی فرهنگی گفت: ایجاد اتاق فکر بر بسترسازی و جبهه رسانه‌ای و جریان‌سازی مؤثر است.

ضرورت هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی برای جریان‌سازی فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد استان سمنان، محسن مسعودیان‌راد در نشست فعالان فرهنگی استان با بیان اینکه امروز فقر پیچیده و تغییر ماهیت داده است، اظهار کرد: امروز فقر در ریشه فرهنگ است.

وی با اشاره به اینکه فقر از روستا به شهر و از اقتصاد به فرهنگ تغییر ماهیت داده است، خاطرنشان کرد: ابزار و تفکر که دشمن در تهاجم فرهنگی در اختیار دارد، مدرن است و این موضوع قاطعیت و جدیت بیشتری ما را در حوزه فرهنگ می‌طلبد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه ساختار مدیریت و محور در بخش فرهنگی دولتی است، تصریح کرد: ضرورت دارد این نگاه به بعد مردمی و هدایت ملی تغییر کند.

مسعودیان‌راد با تأکید بر پرهیز از جزیره‌ای و سلیقه‌ای عمل کردن در حوزه فرهنگی تصریح کرد: کمیته امداد استان سمنان در اقدامی با دعوت از مسؤولان، مدیران و فعالان فرهنگی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان سمنان با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌ها در جریان سازی فرهنگی اقدام کرده است.

مدیر حوزه علمیه برادران استان سمنان هم با بیان اینکه در چند دهه اخیر با ورود فناوری‌های جدید و ابزارهای هوشمند هجمه‌های فرهنگی افزایش یافته، تصریح کرد: نیاز به هم‌افزایی و کار بیشتر است.

حجت‌الاسلام محمدحسن رستمیان هدف از نخستین نشست فعالین فرهنگی استان سمنان شناسایی ظرفیت‌ها دستگاه‌های اجرایی دانست و خاطرنشان کرد: هم‌افزایی فرهنگی دستگاه‌ها جهت جریان‌سازی فرهنگی، بهره‌وری هر چه بیشتر از بودجه‌های فرهنگی از دیگر اهداف بلندمدت است.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول