اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اصلاح و بازسازی خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در روستاهای پیشوا

رئیس آب و فاضلاب روستایی شهرستان پیشوا از اصلاح و بازسازی خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب روستاهای زواره بید و صالح‌آباد پیشوا خبرداد.

اصلاح و بازسازی خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در روستاهای پیشوا

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، عصر امروز مسعود امینی رئیس امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان پیشوا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصلاح و بازسازی 500 متر خط انتقال، 500 متر شبکه توزیع و تعویض 30 فقره انشعاب در روستای زواره بید و همچنین اصلاح و بازسازی 150متر شبکه توزیع و تعویض 7 فقره انشعاب در روستای صالح آباد در اولویت این اداره قرار دارد.

وی افزود:هدف از انجام این پروژه فرسودگی و شکستگی‌های مکرر خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب است در اجرای خط انتقال از لوله پلی اتیلن سایز 110 و جهت شبکه توزیع از لوله پلی اتیلن سایز 50 استفاده شده است.

امینی تصریح کرد: این پروژه به صورت مشترک بین آبفا روستایی شهرستان پیشوا، شورا و دهیاری روستاهای مذکور صورت گرفته است و با انجام این پروژه 596 خانوار مشترک با جمعیتی بالغ بر 1785 نفر از مزایای آن بهره‌مند شدند. 

انتهای پیام/ح/پ/ث20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول