اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مشکلات شهرک صنعتی سجزی زیر ذره‌بین استاندار

استاندار اصفهان گفت: پیگیری لازم را برای حل مسائل و مشکلات شهرک سجزی را انجام می‌دهم.

مشکلات شهرک صنعتی سجزی زیر ذره‌بین استاندار

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس رضایی در بازدید از واحدهای صنعتی شهرک سجزی اظهار داشت: این شهرک مسائل و مشکلات خاص خود و مسائلی که مبتلا به سایر شهرک‌ها است را دارد.

استاندار اصفهان با اشاره به وجود واحدهای فعال این شهرک افزود: واحد کوثر صنعت یک واحد فعال و جوان با میانگین سنی 32 سال است که سبب افتخار است و می‌تواند الگویی برای جوانان فارغ‌التحصیل باشد که فقط به دنبال کار اداری هستند، این چنین واحدی یک الگوی خوبی برای جوانان جویای کار است.

وی با بیان این‌که بیشتر مسائل و مشکلات شرکت‌‌های مستقل مواد اولیه است، گفت: در این رابطه با معاون وزیر صمت، تماس تلفنی برقرار کردم و قرار شد، روز یکشنبه در این شهرک حاضر شوند و مسائل و مشکلات این شهرک و کارخانجات آن مطرح شود.

رضایی با تأکید بر این‌که پیگیری لازم را برای حل مسائل و مشکلات شهرک  سجزی را انجام می‌دهم، بیان کرد: ورق و آهن اسفنجی مورد نیاز شرکت‌های صنعتی است که می‌توان آن را حل و فصل کرد، شرکت‌های صنعتی عقیده دارند ورق را در بورس به فروش برسد، اما تولیدکنندگان در بورس محدودیت‌هایی دارند، بعضی‌ها در بورس می‌خرند و در بازار آزاد می‌فروشند و نرخ بالا می‌رود و برای کارخانه‌ها صرفه اقتصادی ندارد بنابراین واحدهای تولیدی دچار مشکل می‌شوند که با آمدن معاون وزیر این مسائل و مشکلات مطرح می‌شود.

استاندار اصفهان با اشاره به این‌که تسهیلات مورد نیاز یکی دیگر از مشکلات واحدهای صنعتی است، تصریح کرد: برای این‌که چرخه اقتصاد بچرخد نیاز به پول است، در این راستا درخواست‌ها جمع‌بندی شده و جلسه ویژه‌ای برای این شهرک گرفته می‌شود، تا بتوانیم مشکلات را داخل استان برطرف کنیم.

وی با اشاره به مشکلات زیست محیطی بعضی از کارخانجات در شهرک صنعتی سجزی خاطرنشان کرد: مسائل محیط زیستی مسائل درستی است و واحدهای تولیدی از نظر زیست محیطی باید در راستای رفع این مشکلات بکوشند.

رضایی عنوان کرد: به مدیرکل محیط زیست مأموریت داده شده که در راستای کمک به حل مسأله و رعایت استانداردها در این شهرک اقدام کنند، سلامت انسان‌ها از هر چیزی مهم‌تر است؛ فضای سبز شهرک، کمربند سبز و زیرگذر مشکلات دیگر این شهرک صنعتی بود که با ادارات کل ذی‌ربط هماهنگی می‌کنیم و در جهت حل آن قدم بر می‌داریم.

انتهای پیام/63101/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول