اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تمام شهرهای استان کرمانشاه دارای شبکه فاضلاب هستند

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: تمامی شهرهای استان تصفیه‌خانه فاضلاب دارند یا در حال اجراست.

تمام شهرهای استان کرمانشاه دارای شبکه فاضلاب هستند

ایرج شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص وضعیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب استان، اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمام شهرهای استان کرمانشاه تا سال 1400 صاحب تصفیه‌خانه فاضلاب می‌شود.

وی با بیان اینکه تمامی شهرهای استان تصفیه‌خانه فاضلاب دارند یا در حال اجراست،گفت: هیچ شهری نداریم که تصفیه‌خانه آن به مرحله اجرا نرسیده باشد پیشرفت هر کدام از آن‌ها قابل توجه و متغییر است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ادامه داد: بحث فاضلاب بحث زیست محیطی دارد و با تکنولوژی مدرن تصفیه فاضلاب می‌توان 100‌درصد جلوی هدر رفت پساب‌ها را گرفت که در بحث گردشگری و صنعت توریسم موثر واقع می‌شود.

وی به رویداد گردشگری روستایی 2020 استان کرمانشاه اشاره و بیان کرد: در حوزه روانسر که به دروازه اورامانات مرسوم است اجرای شبکه بخش اعظم آن انجام شده و تمام تلاشمان این است که خطوط انتقال منتهی می‌شود به رودخانه و بخش جاذبه گردشگری در روانسر به‌صورت کامل انجام شود.

شهبازی گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب ثلاث‌باباجانی نیز در مراحل نهایی کار است و با اعتبارت امسال کار آن به پایان خواهد رسید و تصفیه‌خانه فاضلاب شماره 2 شهر پاوه، با 95 درصد پیشرفت فیزیکی در اجرای شبکه، در شرف اتمام است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب شهر سرمست نیز انجام شده است، افزود: تصفیه‌‌خانه‌ فاضلاب بخشی از شهر بیستون هم‌اکنون در حال تصفیه است.

شهبازی با بیان اینکه اکثر این پروژه‌ها امسال اجرایی می‌شوند، افزود: در اجرای کار از پیمانکاران دارای صلاحیت استفاده می‌کنیم، صلاحیت آن‌ها توسط سازمان برنامه و بودجه تایید شده است.

این مسؤول از پیمانکاران به‌عنوان بازوان اجرایی دستگاه‌های اجرایی یاد کرد و گفت: پیمانکاران هنگام تحویل کار با توجه به حساسیت پروژه آن را 6 ماه تا یک‌سال و حتی گاها تا دوسال تضمین می‌کنند (به معنای گارانتی)، بدین صورت که  در این مدت اگر مشکل برای پروژه پیش آید طبق قرارداد، پیمانکار با هزینه خود آن را رفع می‌کند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول