اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت آبفا کرمانشاه:

ساماندهی فاضلاب کرمانشاه نیازمند 950 میلیارد تومان اعتباراست

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: ساماندهی فاضلاب کرمانشاه نیازمند 800 میلیارد تومان اعتبار است که با توجه به اعتبار و وسعت پروژه زمان‌بر خواهد بود.

ساماندهی فاضلاب کرمانشاه نیازمند 950 میلیارد تومان اعتباراست

رضا داوودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، به وجود یک‌هزار و 700 کیلومتر شبکه آب در شهر کرمانشاه اشاره کرد و اظهار داشت: 800 کیلومتر (حدود 50 درصد) از این میزان فرسوده شده که نیاز به اصلاح مجدد، دارد.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: ساماندهی فاضلاب شهر کرمانشاه نیاز به 950 میلیارد تومان اعتبار دارد که سالانه فقط 3 تا 6 میلیارد تومان برای این کار اختصاص می‌یابد، این امر به توجه به اعتبار آن و همچنین وسعت، زمان‌بر است.

پروژه فاضلاب کرمانشاه اولویت نخست کشور برای استفاده از تسهیلات بانک سرمایه‌گذاری است که به گفته داودی، برای این منظور تاکنون اقداماتی صورت گرفته و حال منتظر نظر نهایی وزارت امور اقتصادی و دارایی با مسؤولان بانک عامل هستند.

وی با اشاره به مجهز شدن آزمایشگاه شرکت آبفای استان کرمانشاه به آنالیز فلزات سنگین، گفت: مجهزترین دستگاه‌ها را به لحاظ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در این آزمایشگاه داریم و حائز رتبه بالاترین استاندارد آزمایشگاهی جهان ایزو 17025 هستیم.

این مسؤول کیفیت را خط قرمز وزارت نیرو دانست و گفت: کیفیت آب استان را با بهترین تجهیزات آنلاین رصد می‌کنیم.

داوودی با بیان اینکه 6 تصفیه‌خانه در شهرستان‌های هرسین، شماره 2 پاوه، روانسر، جوانرود، تازه‌آباد و سرمست در دست اجرا است، گفت: قرار است سه تصفیه‌خانه در شهرستان‌های کرندغرب، صحنه و سنقر که از محل اعتبارات دفتر مقام معظم رهبری تامین اعتبار و کلنگ‌زنی شود.

انتهای پیام/پ/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول