اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سوگواره یاس نبوی در ۴ بقعه میامی برگزار می‌شود

رئیس دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان میامی گفت: سوگواره یاس نبوی هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در آستان چهار امامزاده و بقعه متبرکه میامی برگزار می‌شود.

سوگواره یاس نبوی در ۴ بقعه میامی برگزار می‌شود

رضا قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در میامی اظهار کرد: سوگواره یاس نبوی در روز چهارشنبه، نهم بهمن‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام خالداری و مداحی حسن آدینه در آستان امامزاده سید احمد (ع) فرومد برگزار خواهد شد.

وی افزود: برنامه دیگری نیز در روز هشتم بهمن‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام جواد عرب‌اسدی و مداحی عرب‌عامری در بقعه ارمیای نبی (ع) برگزار می‌شود.

رئیس دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان میامی تصریح کرد: در روز چهارشنبه، نهم بهمن‌ماه، آستان امامزاده عبدالله (ع) ری‌آباد نیز برنامه سوگواره یاس نبوی را با سخنرانی حجت‌الاسلام علی بهمنی و مداحی محمد رجبی و حسین عابدی برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در روز چهارشنبه نهم بهمن‌ماه برنامه دیگری در آستان امامزادگان سیدابراهیم و سیدمحمد (ع) میامی برگزار خواهد شد، عنوان کرد: سخنران این برنامه حجت‌الاسلام علی رستمی خواهد بود و مداح اهل‌بیت (ع) نیز حاضران را به فیض خواهد رساند.

قاضی‌پور با بیان اینکه خیمه معرفت و ایستگاه پاسخگویی به مسائل شرعی در این اماکن و هم‌زمان با برگزاری سوگواره یاس نبوی برپا خواهد شد، خاطرنشان کرد: همایش رهروان یاس نبوی ویژه بانوان فاطمی نیز در آستان امامزاده سید احمد (ع) فرومد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول