اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

فعالیت 1000 نیروی برف‌روب در شمال تهران/ غافلگیر نشده‌ایم

شهردار منطقه یک تهران با بیان اینکه نیروهای شهرداری از ساعت 3 صبح هم‌زمان با وقوع بارش برف به حالت آماده‌باش درآمده‌اند، گفت: به هیچ عنوان از بارش‌ها غافلگیر نشده‌ایم.

فعالیت 1000 نیروی برف‌روب در شمال تهران/ غافلگیر نشده‌ایم

سیدحمید موسوی شهردار منطقه یک تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،‌ درباره وقوع بارش در پایتخت و تمهیداتی که شهرداری در مناطق شمالی در نظر گرفته است، اظهار داشت: همه معابر درجه یک و دو اعم از فرعی و اصلی در حال حاضر باز است و هیچ مشکلی در ترددها شامل گره ترافیکی نداشته‌ایم. 

وی افزود: از ساعت 3 صبح بارش جدید آغاز شده و نیروهای شهرداری به حالت آماده‌باش کامل درآمد‌ه‌اند، به طوری که یک‌هزار نیروی برف‌روب، خدمات شهری و فضای سبز آماده بودند و اقدامات لازم توسط آنها از همان ابتدای بارش‌ها آغاز شده است. 

موسوی با اشاره به اینکه به هیچ عنوان در برف شب گذشته تاکنون غافلگیر نشده‌ایم، گفت: برف‌روبی ادامه دارد و 11 سایت برف‌روب، 200 ماشین‌آلات مکانیزه و غیرمکانیزه در حال حاضر به کار گرفته شده است. 

شهردار منطقه یک تهران گفت: مخازن و دپوهای کیسه‌های شن و ماسه نیز پیش‌بینی شده و در 2 هزار نقطه قابل دسترس است که شهروندان می‌توانند علاوه بر شهرداری، از این مخازن استفاده کنند و شارژ مخازن نیز در حال انجام است. 

وی تأکید کرد: قراردادهای لازم از 25 آبان با پیمانکاران بسته شده و هیچ‌گونه قصور و مشکلی در این زمینه وجود نداشته است. 

موسوی بیان داشت: شهروندان در صورتی که مشکلی در انسداد مسیرها داشته باشند، می‌توانند با شماره 137 تماس گرفته تا اقدامات لازم انجام شود. همچنین برف‌تکانی از درختان در حال انجام و مشکلی در این زمینه نیز گزارش نشده است. 

شهردار منطقه یک تهران در پایان گفت: حجم بارش برف در منطقه یک بسیار زیاد است و در برخی از نواحی این منطقه، حتی به 40 سانت هم می‌رسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول