اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

اولویت برف روبی معابر اصلی است/ شهروندان معابر دارای مشکل را اطلاع دهند

مدیرکل روابط عمومی شهرداری تهران با اشاره به اقدامات شهرداری تهران برای برف روبی و امداد رسانی به شهروندان گفت: اولویت برف روبی با معابر اصلی شهر تهران است.

اولویت برف روبی معابر اصلی است/ شهروندان معابر دارای مشکل را اطلاع دهند

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، غلامحسین محمدی مشاور شهردار تهران و مدیرکل روابط عمومی شهرداری تهران در پیامی توئیتری نوشت: از دقایق اولیه بارش برف در پایتخت شن‌پاشی و برف‌روبی معابر عمومی توسط نیروهای شهرداری تهران برای تسهیل آمد و‌ شد شهروندان آغاز شده است.

وی ادامه داد: با این وجود شهروندانی که در محلات خود مشکلی دارند با هشتگ محله برفی من، اطلاع رسانی کنند و ما را برای کاهش آثار برف یاری نمایند.

محمدی در توئیتی دیگر نوشت: با توجه به اینکه بخشی از تاکسی‌ها از حومه شهر وارد می‌شوند به علت کندی عبور و مرور، تأخیراتی وجود دارد. تلاش می‌کنیم با افزایش سرویس‌های حمل و نقل عمومی مشکل حل شود.

وی البته به اولویت های برف روبی هم اشاره کرد و نوشت: اولویت برف‌روبی و شن پاشی با توجه به تعداد نیروها و ماشین آلات با معابر اصلی شهر است. معابر فرعی، پل‌های عابر و پیاده روها نیز در دستور کار تمامی مناطق و نواحی شهرداری قرار دارد.

مدیرکل روابط عمومی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: تردد خودروها به دلیل عدم استفاده از زنجیر چرخ و صاف بودن لاستیک‌ها حتی در معابر برف‌روبی شده ممکن است در لغزندگی مسیرها با کندی و ترافیک مواجه شوند. همراهی شهروندان و صبوری آنها در این خصوص مشکل گشاست.

وی البته در آخرین توئیت خود به اقدامات شهرداری تهران تا ساعت 11 صبح اشاره کرد و نوشت: استقرار ۱۴۵۰ دستگاه ماشین آلات، تعبیه ۴هزار مخزن شن و نمک، فعالیت ۱۴ هزار نیروی خدماتی و فعالیت ۲۴ساعته گرمخانه‌ها اقدامات شهرداری تهران تا این لحظه بوده است.

مشکلات معابر درجه دو را اطلاع دهید

این در حالی است که پیش از این هم‌علی اصغر عطایی مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران درباره وقوع برف در پایتخت و تمهیدات شهرداری جهت برف‌روبی گفته بود: ۴۰۰۰ مخزن شن و ماسه در سطح شهر تعبیه شده و خوشبختانه هیچ معبر بزرگراهی و اتوبان در حال حاضر دچار انسداد نیست.

وی افزود: معابر درجه ۲ و خیابان‌های فرعی نیز در صورتی که مشکلی در زمینه گرفتگی معابر وجود داشته باشد شهروندان می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۳۷ به ما اطلاع دهند.

عطایی خاطرنشان کرد: در صورتی که گزارش انسداد مسیر و همکاران ما واصل شود حتماً به رفع مشکل اقدام خواهد شد و خوشبختانه با هماهنگی‌های انجام گرفته تا کنون مشکلی نداشته‌ایم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول